On má ten stav nouze i nějaké ty výhody

Klepete si na čelo nad mým nadpisem? Chápu, že to, co přijde jako výhoda mně, pro někoho jiného nemá význam, anebo to jako výhodu tedy vůbec nebere (např.to zavření hospod může být i tragédie).

Tak těch několik málo výhod karantény (a stavu nouze) zveřejním. Jo a nebijte mě, ale konkrétně já jsem ráda za toto:

Zavření škol - znamená mimo jiné také to, že mi děcka nedotáhnou domů vši (jako se to děje přibližně 2-3x během školního roku). A kdo má děti školou povinné ví,co to znamená. Nemusím běžet do lékárny pro odvšivovací přípravky a prát vše, včetně psího pelechu.

 

Zavření hospod, barů, diskoték a heren. Za nás, co bydlíme na sídlišti sto metrů od diskoklubu (nebo spíše feťáckého doupěte), je to výhoda, kterou bych vyvážila vahou démantů- jak by řekl pan Somr. Znamená to totiž klidné páteční a sobotní večery a méně bordelu okolo sídliště. To ticho a klid, když nikomu nikdo neřve pod balkonem a nehulí trávu pod oknem.

 

Nemusíme vstávat, vozit děti do školy a spát, jak dlouho chceme (neplatí pro pracující, ti vstávat musí stejně),ale taková hodinka,nebo i dvě spánku navíc a ráno bez stresu, který zná každý rodič: "Dělej, vstávej..neloudej se s tím...oblíkej se..vyčisti si ty zuby!"..apod.  je k nezaplacení.

 

Udělat si doma pořádný úklid, který jindy nestíháte. Místo jarního úklidu tomu můžeme třeba říkat "koronaúklid."

 

Když si nemůžeme momentálně koupit nové hadry a boty,tak můžeme vytřídit šatník a zbavit se šatstva, které máme někde v útrobách skříně na dobu:

Až zhubnu

To se může ještě hodit

To můžu darovat tchýni

To jsem neměla ani jednou na sobě,ale je mi líto to vyhodit, protože to bylo drahý

Vytáhnout jarní boty, oprášit je a počkat, až skončí karanténa.

 

Naučit se šít roušky. Prý to zvládne i úplné nemehlo na ruční práce, jako jsem třeba já.

A co z toho nošení roušek udělat módní doplněk? Za brýle jsme se také před třiceti lety styděli. A teď je nosí i ti,kteří by nemuseli.

 

Popřála bych vám hezký den,ale vhodnější asi bude

Hezkou karanténu všem!

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Šárka Andrlová | pondělí 16.3.2020 11:42 | karma článku: 27,56 | přečteno: 947x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 18,00 | Přečteno: 569x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,95 | Přečteno: 580x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,08 | Přečteno: 910x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7602x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,12 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik