Když začnete mít pocit, že jste ta...celebrita

Napsala a vydala jsem knihu. Což není nějaká zvláštnost, ročně vyjde několik tisíc knih. Ale na co jsem absolutně nebyla připravená, tak na události, které následovaly.

Téma gamblingu média hodně zaujalo. A přibližně za dva dny od termínu, kdy se kniha objevila na pultech, mě poprvé zaskočil telefonát od známého rádia.

Chtějí se mnou rozhovor! Dvakrát jsem naprázdno polkla a na pár vteřin nebyla schopná vyloudit nějaký zvuk, natož smysluplnou větu. Zřejmě jsou na to zvyklí, tak mě nechali v klidu vydýchat ten šok a byli velmi příjemní.

A tak jsem se v jeden únorový pátek vydala do Prahy. Po výstupu z metra na Můstku šlápla do jediného psího hov..výkalu, který se v okruhu jednoho kilometru nacházel. Vskutku skvělý začátek. Nějak jsem si poradila, díky nedaleké louži a zásobě papírových kapesníků a na wc v jednom fastfoodu ještě pro jistotu podrážku důkladně podrobila čichovému testu.

V inkriminovaném řetězci jsem si dala oběd a protože jsem jedla příliš rychle (čas mne tlačil) a protože jsem známé čuně, pokydala jsem si triko a kalhoty kečupem.

Vzhledem k tomu, že do té doby jsem v rádiu mluvila jen 2x, když jsem si kdysi zavolala na písničku na přání, byla jsem v hrozném stresu. V takovém, že jsem cestou do rozhlasu budovu Národního muzea obešla z druhé strany a musela jsem si zapnout navigaci. Já totiž zabloudím i na dvou stech metrech čtverečních.

Já budu určitě koktat! Plácnu nějakou hovadinu! Nebude mi rozumět! Kýchnu! To všechno se mi honilo hlavou, když jsem usedala před moderátora. A víte co? Nic z toho se nestalo!

Má první srážka s médii dopadla skvěle. A kečup na triku nebyl na fotografii vidět.

 

Za několik dní jsem jela do Prahy znovu. Abych ušetřila, nacpala jsem interview do časopisu a rozhovor v DVTV do jednoho dne, s odstupem asi dvou hodin. To dám! I proto, že obě místa konání byla od sebe vzdálena několik minut chůze. Cha, dojedu si do Karlína autem a někam to zapíchnu. Praha ovšem vidlákovi z Liberce zatnula tipec. Jediné záchytné parkoviště u Fóra Karlín totálně plné a všude okolo modré zóny. Modrá, že je dobrá? Hejmo, Hejmo, ty vůbec nemáš pravdu!

Vracela jsem se zpět a odbočila do zákazu vjezdu. Stačila jsem už jen zahlédnout policejní auto a jejich člena, který na mne mával. Tak nemával, jen dával pokyn k zastavení.

Zřejmě obrovské štěstí a dobrá nálada lidí v policejní uniformě, mne zachránily od pokuty. Nebo že by mé krátké šaty a vzhled téměř holywoodské hvězdy? Před odjezdem jsem totiž absolvovala zkrášlovací proces. Skoro jsem se v zrcadle nepoznala. Vidět mne paní blogerka Vlachová v tramvaji, odvolá celý svůj blog o tom, jaké jsou Češky neupravené šmudly.

 

V kavárně na rohu Křižíkovy ulice bylo plno a když dorazil fotograf, stala jsem se na pár chvil zajímavou atrakcí, kterou si ten pohledný! muž s foťákem šteloval do různých postojů a posedů.

Po desáté sérii mě už chytala křeč do tváře, jak jsem se snažila stále usmívat. Jestli to byl spíš škleb, se dozvím až v březnu.

 

Pak už mě čekala jen DVTV a Daniela Písařovicová. Lidi, to je tak krásná ženská! A milá. Všichni byli na mě moc milí a příjemní. Chodí tam samé známé osobnosti a mezi nimi se tam pak vecpe nějaká nevýznamná blogerka okresního formátu. A hnedka má pocit, že je ňáká celebrita.

 

Ne, vážně si tak nepřipadám. Stále totiž čekám na telefon od pana Krause:-))

 

 

Autor: Šárka Andrlová | pondělí 21.2.2022 11:01 | karma článku: 26,47 | přečteno: 1026x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 16,45 | Přečteno: 432x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,95 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,08 | Přečteno: 908x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7594x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,11 | Přečteno: 1263x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

OBRAZEM: Jako kolonie na Marsu. Prach ze Sahary zbarvil Athény do oranžova

24. dubna 2024  12:07

Obloha nad jižním Řeckem se zbarvila do oranžova. Akropoli a další athénské památky zahalila v...

Policie rozbila gang falešných bankéřů. Volali z Ukrajiny, obrali stovky důvěřivců

24. dubna 2024  12:03

Královéhradečtí policisté rozkryli organizovanou skupinu, která má na svědomí podvody tzv....

Nové centrum pomůže rodinám se vzácným onemocněním. Inspirace přišla z Norska

24. dubna 2024  11:45

Psychologickou a sociální podporu nabízí pacientům se vzácným onemocněním a jejich rodinám první...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 136
  • Celková karma 16,45
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik