Na některé chlapce nelze zapomenout

S přibývajícím věkem a blížícím klimaktériem začínám být neuvěřitelně sentimentální.A tak tématem dnešního blogu budou vzpomínky na dávná pubertální léta. Několik mých bývalých lásek si zaslouží, abych se o nich zmínila.

Ten první

Existuje snad mezi námi někdo, komu by se při vzpomínce na první sexuální známost nepodlomila kolena? Když ne díky lehkému chvění okolo srdce, tak přinejmenším smíchy. Já jsem ten druhý případ.

Byl první květen, mně zbýval měsíc do sedmnáctin a on byl sám doma. Zatímco předtím v bazénu sršel humorem, příchodem do jeho bytu nastalo tísnivé ticho. Oba jsme věděli, že dnes TO bude.

Oba nezkušení.On se tak strašně styděl, že si ochranu šel navlíknout do vedlejšího pokoje. Poté se ještě nesměle zeptal: „Chceš to teda, jo?“ No, romantika jako blázen, promítat tohle v kině, jedno oko nezůstane suché (smíchy).

Měla jsem možnost ještě couvnout, možná by se mu ulevilo, ale když se tak snažil. Já, která měla načtené všechny Rudolfovky, jsem čekala zřejmě víc, než přibližně čtyři minuty divných pohybů, hekání a zhodnocení situace slovy: „Potřebuju se napít, promiň!“

Načež slezl, opona spadla, potlesk se nekonal a za měsíc jsme se rozešli.

 

pan Hořící sláma

Jak rychle vzplál láskou ke mně, tak velice brzy pouze doutnal, až úplně zhasl. Měsíc mi denně vyznával lásku, pak ho to zřejmě psychicky vyčerpalo a jeho zájem se začal soustředit na jednu holku ze vsi. Tak rychlý konec jsem nečekala, tak jsem se ještě chvíli snažila skomírající vztah znovu zažehnout, ale marně. Ze stejných úst, které říkaly: „Mám tě strašně moc rád!“ po pár týdnech zaznělo: „Jdi už do prd..e!“ Tak jsem šla. Domů. Tam promáčela několik kapesníků a do deníčku napsala: „Co jsem udělala špatně?“

Dodnes to nevím.

 

pan Rybář

Měl raději ryby, než mne. Těm zřejmě vyznával lásku, když jim něžně vytahoval háček z tlamy. Já jsem od něj nikdy větu „Miluju Tě“ nezaslechla. Přesto jsem trávila moře času na březích rybníků a řek, čekala, až si na mne najde čas, nudila se, jenže jsem chtěla být s ním. Později jsem si na naše „rande“ brala knihu, nebo walkmana.

Konec nastal, když jsem se tolik nudila, že jsem si u ohně na jesenické přehradě nabrnkla někoho jiného. Už mě nebavilo být na žebříčku oblíbenosti až za kaprem, štikou a candátem.

 

pan Příliš dospělý

Bylo nám dvacet a bylo to takové chození spíš z rozumu. Alespoň mi to tak připadalo. Počet sexuálních příhod bych spočítala na prstech jedné ruky. Když mě navštívil doma, chtěl si hlavně povídat s mou mamkou a její kamarádkou, než aby mne v pokojíčku sexuálně dobýval. Bratra už jednoho mám, nepotřebovala jsem dalšího. Vztah nějak vyšuměl do ztracena, ale dodnes jsme kamarádi.

 

pan Nevímcovlastněchtěl

Láska jako trám, ač nás dělilo bezmála padesát kilometrů. Do té doby nejdelší vztah. Myslela jsem si, že to myslí vážně. Jakože společné bydlení, svatba a tak…

Vyvedl mě z omylu, když zařadil zpátečku při zmínce o sestěhování. Je to brzy, necítím se na to, máme ještě dost času. A láska postupně odcházela do nikam. Hřebíčkem do rakve bylo jeho vzplanutí k jiné slečně. Slečna ho velmi brzy opustila, ale já už byla zaháčkovaná jinde. S panem Rybářem.

 

A jaké vzpomínky napadají vás?

 

 

 

 

 

Autor: Šárka Andrlová | čtvrtek 16.6.2022 11:04 | karma článku: 24,92 | přečteno: 1332x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 12,18 | Přečteno: 175x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,94 | Přečteno: 569x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,07 | Přečteno: 904x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7590x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,11 | Přečteno: 1261x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

  • Počet článků 136
  • Celková karma 9,01
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik