Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Říkají mi: “Ty hřablo !“

     Nepotřebuji provozovat žádný vrcholový sport, horolezectví, seskoky padákem a další adrenalinové záležitosti. Jsem totiž schopná se přizabít i doma.

    Moje tělo stále zdobí pár odřenin, modřin a boulí. Někdo se za drahé peníze nechává tetovat, já mám zadarmo modrofialovozelené ornamenty, dle toho, kam a o co se zrovna praštím, do čeho se uhodím a na co šlápnu.

    Bohužel gumové konferenční stolky, ani postele se stále ještě nevyrábí. Možná by stačily chrániče rohů, které většinou rodiče nakupují, jakmile se jim dítě začne samostatně pohybovat. Jenže to by u nás musely být chrániče i na digestoři, dveřních futrech, žehlicím prkně, na židli u počítače a na sloupcích u auta.

    Kdo se může pochlubit pěti „zářezy“ na těle za jeden jediný den ?  Nevím, jak je to možné, s motorikou problém nemám, ale neumím se bezpečně pohybovat po bytě.

    Vařím a nejméně 3x se uhodím do hlavy o digestoř. Pravidelně nechávám otevřená dvířka při vyndávání nádobí z myčky. Postup je asi takový: Otevřu myčku. Vyndám první talíř. Otevřu horní dvířka. Uklidím talíř. Nechám dvířka otevřená. Skloním se pro další talíř. Narovnám se a praštím se do hlavy o ta otevřená dvířka. Nadávám jak dlaždič. Z obýváku se ozývá trojhlasný smích- maminka se zas bouchla do hlavy. Jeden z členů rodiny přiběhne s dotazem, zda jsem v pořádku. Držím si hlavu a ssssyčím bolestí. Přibývá mi další boule do kolekce. Ještě mi ten den přibude jedna modřina na noze (připletl se mi do cesty konferenční stolek) a na chodidle (šlápla jsem na psí kost).

   O Blížencích se říká, že musí být na více místech současně. To potvrzuji. Kdo jiný by při svlíkání trika chtěl běžet do vedlejšího pokoje, aby mu něco neuteklo ? Jenže to triko jsem měla v tu chvíli přes hlavu. Chtěla jsem vyběhnout z ložnice,ale místo toho nabourala plnou silou do futra. Jen to zadunělo.

    Maminka mi láskyplně říká: „Ty naše hřablo.“  Manžel láskyplně mlčí a fouká mi na moje boule a modřiny.

    Třu si temeno hlavy a syčím bolestí. Při psaní blogu jsem se shýbla pro láhev petky a cestou zpátky do vzpřímené polohy jsem se praštila o roh stolu do temene. Možná bych měla začít  nosit cyklistickou helmu i doma.

      

   

Autor: Šárka Andrlová | úterý 2.8.2011 16:30 | karma článku: 19,68 | přečteno: 1486x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Kam se poděli staří dobří Chinaski?

A proč se bojím otevřít konzervu, aby na mne nevyskočil Marek Ztracený? Samé otázky. A nejčastěji mi běží hlavou, když se marně snažím naladit na rádiu v autě něco poslouchatelného.

2.5.2024 v 9:44 | Karma: 20,92 | Přečteno: 540x | Diskuse| Ostatní

Šárka Andrlová

Jak Liberecký kraj vyhazuje peníze do kanálu...pardon, do kolejí

Tak nám začátkem roku přidali nové vlakové spoje. Předcházel prý tomu velmi podrobný průzkum. A výsledek?

26.4.2024 v 13:17 | Karma: 33,63 | Přečteno: 3904x | Diskuse| Společnost

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 19,15 | Přečteno: 665x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 23,18 | Přečteno: 658x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,39 | Přečteno: 939x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Při požáru ve Frýdku-Místku se zranilo 13 lidí, hasiči dali první pomoc i kočce

5. května 2024  10:08

Při požáru bytového domu ve Frýdku-Místku se v noci na neděli zranilo 13 lidí, většinou se...

Byla to pecka, poprvé jsem oddával snoubence, pochlubil se Babiš

5. května 2024  10:04

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš se na sociální síti pochlubil, že poprvé oddával. „Byla to pecka,“...

Senátorský mandát chce v září obhájit většina členů, včetně Hilšera či Drahoše

5. května 2024  9:48

Senátorský mandát hodlá v zářijových volbách obhajovat většina z 27 členů horní parlamentní komory,...

Bohoslužba před bitvou. Ukrajinští kaplani kážou, i válčí s puškou v ruce

5. května 2024  9:32

Záporoží (Od zpravodajů iDNES.cz) Reportéři iDNES.cz se vypravili na Ukrajinu za vojáky, kteří bojují proti Rusku. Stres a strach jim...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik