Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Chytila jsem..ne motýlka,ale hozené laso od Štěpánky

   Aneb pokračování řetězovky - Jedenáctka.     Štěpánka Bergerová, krásná a noblesní dáma, vymyslela pro dalšího blogera nebo blogerku těchto 11 otázek. A protože jsem jí na fcb slíbila, že se toho chopím – tak činím právě teď.

11 otázek od Štěpánky:

  1. Jaký je váš oblíbený citát?

               Když nejde o život, jde o ho..o

 
2. Čeho jste se nejvíc báli nebo bojíte?

                   Vážných nemocí

3. Kdy jste se naposledy zasmáli.

                          Směju se neustále

4. Jaké tři věci byste si sebou vzali na cestu kolem světa.

                               Notebook s připojením na net, foťák a talismana pro štěstí

       5. Kdy jste nejvíc překonali sami sebe.

                                        Když jsem udělala maturitu, ani nevím, jak

6. Jakou rádi posloucháte hudbu.

                                  Podle nálady – nesnesu jen tvrdý metal a Evu a Vaška

7. Kdy jste se naposledy pro něco nadchli.

                        Jsem nadšená ze všeho, co přináší radost

8. Co se vám vybaví při slově „pokušení“ a jak mu odoláváte.

              Pokušení? Sladké a nikotin. S tím prvním se kamarádíme, cigarety jsem teď zahodila.

9. Jaké nejpůsobivější místo jste navštívili.

        Asi Ještěd – působil na mě tak, že chci jednou určitě bydlet v Liberci

10. Co vás nejvíc přitahuje na vašem partnerovi(ce), příteli(kyni), milé(m)

   Že je pořád se mnou

11. Kdybyste něco měli dělat naposledy, co by to bylo.

         Asi sex:-)

 

 

Ááááá, já jsem zapomněla na 11 zajímavostí o mně. No, nerada, ale něco tedy na sebe prásknu:-)

    Jsem typický Blíženec se všemi klady i neřestmi.

    Závist je mi naprosto cizí.

    Nesnáším blbce a arogantní lidi.

    Stěhování se stalo skoro mým koníčkem - už jsem se stěhovala 7x a rozhodně ne naposledy:-)

    Na některé věci které jsem v životě udělala, nejsem vůbec pyšná, spíše naopak.

    Ale jsem pyšná na své děti a nemám jich ještě dost - takže jsem si požádala ještě o jedno- a přijde v červenci:-)

    Nemám moc ráda čínskou kuchyni.

     Naopak miluju tu českou.

    Nesnáším KSČ(M) a nechci,aby tu tahle strana ještě někdy vládla.

    Vůbec ještě nemám rozhodnuto, koho budu volit za prezidenta. Druhý V.H. tam není.

                          

                a mám ráda své čtenáře i kritiky (ty slušné:-)

   

 

 

 

A teď – 11 otázek pro dalšího odvážlivce

1. Co uděláte po ránu jako první?

2. Máte nějaký nesplněný sen?

3. Co pro Vás znamená svoboda?

4. Jak se nejlépe zbavit blbce?

5. Kdo by měl, podle Vás, vyhrát Blogera (Blogerku) roku?

6. Emigrovali byste do ciziny, kdyby se k moci vrátili komunisté?

7. Sladké nebo ostré?

8. Jaká reklama Vám leze nejvíce na nervy?

9. Nejkrásnější dárek k Vánocům, co jste kdy dostal(a)

10. Umíte si představit, že byste žili jinde, než v Česku a co Vás nejvíc láká na cizí zemi?

11. Máte zlozvyk, který si vysloveně hýčkáte?

 

 Tak – kdo převezme štafetu?

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Šárka Andrlová | pátek 30.11.2012 20:53 | karma článku: 11,22 | přečteno: 1527x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Kam se poděli staří dobří Chinaski?

A proč se bojím otevřít konzervu, aby na mne nevyskočil Marek Ztracený? Samé otázky. A nejčastěji mi běží hlavou, když se marně snažím naladit na rádiu v autě něco poslouchatelného.

2.5.2024 v 9:44 | Karma: 21,31 | Přečteno: 574x | Diskuse| Ostatní

Šárka Andrlová

Jak Liberecký kraj vyhazuje peníze do kanálu...pardon, do kolejí

Tak nám začátkem roku přidali nové vlakové spoje. Předcházel prý tomu velmi podrobný průzkum. A výsledek?

26.4.2024 v 13:17 | Karma: 33,75 | Přečteno: 3912x | Diskuse| Společnost

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 19,15 | Přečteno: 667x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 23,18 | Přečteno: 661x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,39 | Přečteno: 941x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Kde je mírový plán pro Ukrajinu? zlobil se Fico na EU v den výročí konce války

8. května 2024  13:08

Slovenský premiér Robert Fico v den výročí konce druhé světové války opět kritizoval EU, že...

KOMENTÁŘ: Je libo Kalifát, nebo Výmar? K čemu se přiklonit v eurovolbách

8. května 2024

Premium O tom, jak je infantilní česká kampaň k eurovolbám ještě procházkou růžovou zahradou oproti...

Další útok na politika v Německu. Někdejší primátorku napadli v knihovně

8. května 2024  12:47

Někdejší primátorku Berlína Franzisku Giffeyovou ve středu napadl útočník, těžkým předmětem ji...

VIDEO: Jiskry a dým. Boeing s poruchou podvozku dosedl v Istanbulu na „čumák“

8. května 2024  12:41

Nákladní letadlo Boeing společnosti FedEx Airlines ve středu přistálo na istanbulském letišti bez...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,73
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik