Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jó, to bylo tenkrát, když jsem se zamyslela..

Stává se mi to velice často. Začnu o něčem důležitém přemýšlet a vypnu si tím centrum koncentrace na vnější jevy. Tak se mi například stalo, že jsem při řízení přejela odbočku a tím pádem si prodloužila cestu o dobrých deset kilometrů, nebo jsem přehlédla známého na ulici a on si pak o mně myslel, že jsem buď slepá, nebo ho ignoruji schválně.

Dobře se přemýšlí například při venčení psa. Člověk už má zažité ty rituály (kolečko okolo sídliště, sebrání výtvoru, vyhození tohoto do koše, otočka a domů). Dnes a denně, není třeba se na to zvlášť soustředit. Vše šlo dle stejného scénáře, jen předevčírem se mi to nějak vymklo. Poslední dobou je venku dost velká zima, beru si krom vodítka i rukavice, pobídnu psa a jdeme na obvyklou „vyměšovací“ trasu. Nic nevybočilo z normálu, takže jako vždy seberu-vyhodím. Tentokrát ovšem plánuji se zastavit pro rohlíky v Penny, takže škubnu vodítkem a směruji psa k obchodu. Před obchodem jsem ho uvázala, slíbíla mu, že hned přijdu, pohladila, poplácala po hřbetě a asi pětkrát se po něm otočila. Vevnitř jsem se moc nerozhlížela. Každé mé rozhlédnutí jsou totiž peníze navíc a já jdu pouze pro pečivo. U rohlíků chci vzít sáček, když v tom zjistím, že nějaký sáček už v ruce už držím. No co to je? Vždyť jsem to přece vyhazovala do koše? Proč držím sáček s hov..em v ruce? Mozek se vzepře k nadlidskému výkonu a donutí mě ho používat. Stojím u regálu s rohlíky, v ruce držím..no, nebudu to opakovat..a pomalu mi dochází,kam zmizely moje rukavice, které jsem si sundala těsně před sebráním exkrementu,aby se mi lépe nabíralo. Poté jsem (stále zamyšlena) sebrala rukavice, šla ke koši a…vyhodila je. Já jsem ale pííííííííííííííp! Naprosto ze sebe šokována projdu pokladnou a hlásím: „Nic nemám!“ Prodavačka mě zadrží.:“ A co máte v té ruce?“ „Nic!“ Naštěstí to nezkoumala blíže. Protože pak by musela,jako Škopek ve filmu Slunce,seno, jahody zkonstatovat: “Má tam beztak hov..o!“ Venku vyhodím inkriminovaný sáček do nejbližšího koše a jdu (stále si v duchu dávám velice neslušná jména) domů. Po rukavicích ani nepátrám, protože ty skončily v koši na psí exkrementy a ač to byly pěkné rukavice, nikdo na světě mě nedonutí je jít vylovit. Doma okamžitě stavím na kafe a hledám něco na zub (a na nervy). Otevření špajzu okamžitě přiláká kocoura a….Kde je pes? Obvykle je rychlejší,když jde o žrádlo. Ne! Letím k oknu, odkud je vidět na Penny. Samozřejmě tam,chudinka, sedí a čeká. Šmudlíčku promiň, ale panička je dneska absolutně OUT of ORDER!

Autor: Šárka Andrlová | úterý 3.2.2015 20:09 | karma článku: 23,69 | přečteno: 1009x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Jak Liberecký kraj vyhazuje peníze do kanálu...pardon, do kolejí

Tak nám začátkem roku přidali nové vlakové spoje. Předcházel prý tomu velmi podrobný průzkum. A výsledek?

26.4.2024 v 13:17 | Karma: 11,44 | Přečteno: 370x | Diskuse| Společnost

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 18,01 | Přečteno: 578x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,95 | Přečteno: 585x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,08 | Přečteno: 911x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7607x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

  • Počet článků 137
  • Celková karma 13,72
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik