Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsme (ne)prodali auto

Někdy v průběhu listopadu jsme vážně začali uvažovat o tom, že prodáme naši stařičkou Oktávku. Holka měla stále vyšší nároky na provoz a nám kvůli tomu hubla peněženka.

To máte: opotřebovanou lambda sondu, rozbité servo řízení, dosluhující brzdové kotouče,propadlou technickou, s tím by si ani pan Lorenc neporadil.

  Nejdříve jsme ale všechno vyjmenované museli dát do pořádku, aby nám auto nevykoupili jako vrak,ale auto provozu schopné, líbivé na pohled i zpod kapoty.

  Když jsem platila za opravy asi 6 tisíc,má peněženka usedavě plakala a já s ní. No jo, bude skromný Ježíšek,ale když bude pod stromečkem místo tabletu tabule a křídy, třeba si toho obdarovaní nevšimnou. Jenže když byla oktávka zase (skoro) jako nová, nechtělo se nám s ní loučit. Zvykli jsme si na ní a ona na nás. Nikdy nás nenechala ve štychu, ačkoliv jí hodně často kručelo v nádrži, dovezla nás vždy, kam jsme potřebovali. Tak jsme se nakonec rozhodli, že si ji ještě ponecháme. Do další nutné opravy, pak už nemilosrdně půjde z domu.

  Minulý týden jsem byla v práci (ano, i přes svátky, to se někdy přihodí) a těšila jsem se, že za mnou rodina přijede, když já nemůžu k nim.

 24. prosince mi volal manžel, že přijet nemůžou. Protože nám UKRADLI AUTO! Tak tak, někdo jiný se nám postaral o prodej, jak šlechetné. Nějaký dobrý občan chtěl,abychom přestali marnotratně utrácet za benzín, další opravy, pojistku...abychom nebyli líní a chodili pěšky, znovu zažili, jak romantické jsou jízdy tramvají a dopřál nám tu důvěrnou blízkost lidí, mačkajících se na sebe v přeplněném autobuse.

 Vždyť ten dobrý člověk vlastně myslel na naše dobro!

  

Všem čtenářům přeji šťastný Nový rok 2016 a...co nejméně nepříjemných překvapení.

Autor: Šárka Andrlová | středa 30.12.2015 18:23 | karma článku: 36,51 | přečteno: 5241x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 17,99 | Přečteno: 554x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,95 | Přečteno: 580x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,08 | Přečteno: 910x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7602x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,12 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:25

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,99
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik