Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem napnutá, jak to dopadne, ČTÚ už to předalo poště k vyřešení.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se dozvěděla záchytnou informaci-poukázka je na světě a leží na nějakém

 PoBoxu v Plzni. Musím zajít k nám na poštu a zařídit, ať se mi vrátí.

0 0
možnosti
Foto

Dnes jsem poslala stížnost na Český telekomunikační úřad. Jsem ZM.

0 0
možnosti
AS

joooo, naše pošta. S tou já si taky hodně užila. Co na našem území, to jsou ještě schopni, ale jakmile mají spolupracovat s poštami jiných států, tam jejich snaha končí. A přesně co říkáš: to my ne, to oni. 

Naposledy mi před pár lety ztratili pojištěný, doporučený, v bezpečnostní obálce a já nevímcoještě, úplně čerstvě nový pas. Pošta ho převzala, poslední skanování bylo v Praze, ale dál nikdo nikdy nevypátral, kam to šlo. Hranice prý ale nikdy nepřekročil.Takže já můžu jenom doufat, že někde někdo nechodí a nepáchá hlouposti na můj doklad. 

Nechtěj, abych ti povídala o příhodách při posílání zásilek do Austrálie.;-D

0 0
možnosti
Foto

Dokážu si to představit;-D

Taky se jednou jeden zákzaník chtěl dopídit, kde má zásilku,co posílal na Slovensko. Tak jsem mu ve Sledování zásilek našla, že skončil svou pouť někde na překladišti v Ostravě..Tak jsem tam volala a nikdo nic nevěděl.

0 0
možnosti
Foto

Šárko, mi takhle sedíme doma a najednou blik a přestal jít proud. Mysleli jsme, že ho vypli.Večer koukáme, že jinde se svítí, manžel šel k ven a zjistil, že máme odpojený proud z důvodu nezaplacení elektriky. Má sipo, na účtě peníze - ale ty si nikdo neztrhl. Zaplatili jsme to druhý den v bance, dohodli se na Čezu, aby nás připojili ( naštěstí to dělá známý, tak nás připojil než dostal rozkaz z vrchu), zaplatili 3000 za připojení a pídili se, kdo za to může. NIKDO. Čez tvrdil,  že pošta, na poště za to nikdo nemohl ... Šárko, za měsíc zvonek a ten samej montér že nás jde zas odpojit... To byl rachot! On se neodvážil, na poště se schovávali, v bance taky a na Čezu koktali ...NIKDO ZA TO NEMOHL. Od té doby to každý měsíc kontrolujeme ...;-D.

1 0
možnosti
Foto

Taky dobrý zážitky:-) Já úplně vidím, jak se na poště schovávají- shrbený za přepážkama;-D

0 0
možnosti
VB

Českou poštu mám obzvláště ráda ;-D Protože bydlíme trochu z ruky, tak říkajíc na konci světa, pošťačky byly jeden čas dosti líné tam chodit a nikdy se k nám nedostala první výzva (na dopis, balík, cokoliv). Nezřídka se tak stalo, že mezitím odešla ona zásilka zpět odesílateli. Dlouhou dobu jsme mlčeli. Ale když mi známá po 6 týdnech čekání na balík z USA napsala, že ho má zpět v Americe, protože jsem si jej údajně nevyzvedla, tak už jsem si došla osobně postěžovat. Nebyla jsem milá... ;-D Ale od té doby nám chodí vše včas.

Tak přeju hodně štěstí! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Díky:-) Víš,co je problém? Že paní doručovatelky, které tuto práci dělaly dlouhá léta a rády,skončily, protože byly nuceny dělat produkty. Když místo popovídání s nějakou babičkou musely oné babičce cpát nějaké pojištění, protože na ně dupalo vedení, radši skončily. Teď se přijme každej, většinou vydržej max. zkušební dobu a prchají. Tak to, bohužel, je a netýká se to jen doručovatelů.

Českou poštu zmrvili nenažranci z managementuRvRv

2 0
možnosti
Foto

;-DŠárko, mě se ztratil jednou balík a byl jsem naopak mile překvapen částkou(jako náhradu).:-) zdravím a R^.V

0 0
možnosti
Foto

To oni musí,když je pojištěnej. Vyplatí se pojistit balíky na dost peněz, i když je tam třeba blbost za 2stovky. Ale to bys koukal, jak se chovají k balíku, kterej je pojištěnej na 10 tisíc;-)V

1 0
možnosti
MS

Šárko držím fšechno co se dá. Zatím mám kliku. Můj lehce nablblý ksicht vzbuzuje v ouřadech ochranitelský pud, tak mi opravdu slouží víc než by museli.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem dlouho slušná a milá. Ale když to překročí únosnou mez, přestávám být hodný blbeček. Takže doufám, že k té stížnosti nedojde a poukázka se vrátí.

0 0
možnosti
PP

A proč zrovna poštovní úředníci by měli pracovat normálně, co třeba řemeslnící, státní úřednící, vy?

0 1
možnosti
MH

No já nevím, asi bych to neměl přiznávat, ale mně přišly neočekávaně nějaké peníze složenkou:-) Hodně štěstí se zdárným koncem přeju, víc fakt nemůžu!

0 0
možnosti
Foto

To se máš:-)) Díky, třeba to nakonec dopadne dobře.Anebo mě uvidíš v Černých ovcích, kamarádce to hodně pomohlo, problém se vyřešil razdva:-)

0 0
možnosti
TM

A budte pekne tvrda ZM ;-)......Ja uz jsem se taky naucila neprivirat porad oko nad hlouposti a lenosti uredniku - kdyz me nastvou, jdu si stezovat, nejlepe je to u sefa toho dotycneho blba, at ma aspon ostudu u kolegu :-)

0 0
možnosti
Foto

Neříkám, že jsem občas neudělala botu, když jsem tam pracovala. Ale snažila jsem se jí vyřešit, neházet chybu na někoho jiného a hlavně nebýt arogantní. Teď seto také snažím (zatím) řešit v klidu.

 To je takový problém říct:"Promiňte, to je moje vina, co nejdříve to napravím?" Né, radši to budou házet jedna na druhouRv

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS