Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden takovej prototyp řídí č. 375 směr kbelské letiště. Dva tři roky do důchodu, nakaděnej výraz, na pozdrav neodpovídá, a pokaždý, když jsem s ním jel, tak někoho zjebal, a to za úplnou blbost a zbytečně. Jo,  a ještě strašně rád troubí. Pokud ho máte někdo doma, prosím řezat, řezat, a aby to nebylo marný, tak řezat...:-)

0 0
možnosti
Foto

375 jezdí z Brandýsa;-) linka Brandýs-Praha Letňany, přes Kbely...takže s ním jsem určitě taky měla tu čest:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně vim, o čem píšete. Mě tuhle dojal jeden řidič, když povídá: To by mě, pani, zajímalo, jak se dostanete s tim kočátrem dovnitř, když mi nefungujou zadní dveře." No, a pak se zájmem sledoval, jak mi nějaká paní (60) pomáhá narvat kočár předem...Naštěstí ale potkávám i dost normálních.

2 0
možnosti
Foto

Jsou, ale je jich málo, hlavně v MHD. Já bych přirovnala řidiče MHD k obvodnímu doktorovi a dálkaře k doktorovi z kliniky. Jezdit dálky má, podle mě, větší prestiž v autobusové dopravě:-)

0 0
možnosti
Foto

J94a79n 12D23l83o59u83h92ý

17. 10. 2013 14:38

hele Meďulo.. pěknej blog to jako jo.. ale přiznejme si, že bys ho nenapsala, pokud by Tě nezaujal ten řídičský koloušek ;-);-D takže jak to je, jde Ti o brzdu plyn, nebo o muže v rozkvětu? :-P;-D

0 0
možnosti
Foto

Jak Ty do mě vidíš, čéče, to mě vždycky dostane;-D Nejen koloušek, ale dva protivní strejcové potom...to se pak psalo samo:-)

0 0
možnosti

nevím, jsou tam lidi a lidi, jako všude...

A myslím, že jako v mnoha jiných profesích, člověk třeba i nastupuje s ideály... a ty pak z něho vymlátí praxe.

Třeba řidiči: každý na ně nadává. když někomu ujede, nadává, že nemohl chvíli počkat. když počká, nadávají ti, co už jsou v buse, že je zdržuje. Do toho všeho musí dodržovat jízdní řád, jinak má šanci na sprduňk nebo ztenčenou výplatu. Ano, i tak by se ideální řidič měl chovat jako ten váš příkladný. Ale nežijeme v ideálním světě. Vy byste to zvládla? Přiznám bez mučení, že já nejspíš ne.

0 0
možnosti
Foto

;-DR^Před několika týdny jsem potkala známého, který pracuje asi 8 let jako řidič MHD. Zírala jsem, jak se z optimistického kluka plného života stal zapšklý uzlík nervů. Vyprávěl asi tohle: "To je strašná práce! Nesnášim puberťáky! Oni tak ječej. Pořád. Halekaj tak, že ani neslyšim vysílačku. Někdy mám chuť zastavit a všechny je profackovat. Jednoho po druhym! A důchodci jsou snad nejhorší! Couraj se a myslej si, že na zastávce můžu čekat do nekonečna, než se přibelhaj. Ale mám fintu: nechám je přišourat se ke dveřím a pak zavřu dveře a odjedu. No co, maj času dost, počkaj si na další..."

Co na to říct...? :-(

1 0
možnosti
Foto

Myslíte, že "dálkaři" to mají lepší? Já bych řekla, že ano. Nejsou tak nepříjemní, jako "mhďáci":-)

JInak to vyprávění je smutné, bohužel to tak je.

1 0
možnosti

Bohužel, splňuji jen jednu podmínku. Zatím. :-)

PS: už se těším, jak mi to sem Mrs. dianová nasází. V

0 0
možnosti
Foto

Po letech práce s lidmi v obchodním centru můžu říct, že řidiče svým způsobem chápu. Zejména ve velkých městech se lidi v autobuse chovají kolikrát jako zvířata, v Praze občas řidiče napadnou opilci, nebo tak něco. Dělat s "davem" lidí a ještě v dopravě bych opravdu nemohla. Nicméně i já mám nějaký problém s chováním řidičů:) Spíš ale mimo Prahu.Jela jsem kupříkladu v Krkonoších z Jilemnice do přilehlých "kotěhůlek" lokální linkou co její trasu asi všichni místní dobře znají. Já ji ale používám tak jednou za dva roky a tu stanici (která je v přírodě a jsou tam serpentýny) poznám až když ji vidím. No a vzhledem k tomu, že jsem měla batoh a psa,tak jsem si řekla, že se zvednu až bude do té stanice najíždět. No a milej zlatej řidič tu stanici (do které prodával lístek) prostě přejel a když jsem se ozvala, tak řekl, že když se nikdo nezvedal, tak nestavěl. Ta zastávka přitom není na znamení, nic. Měl tam zastavit. Naštěstí jsem měla před sebou takovou pěší procházku, že už mně ten kilometr z další zastávky navíc nevythrl:) Nebo jindy - jedu s okošíkovaným pudloidem v tašce a řidič mne nechtěl vzít do autobusu, protože už je tam okošíkovaná čivava v tašce a on má nárok dalšího psa vykázat. Což má, jenže to jsem nevěděla. Ale ukecala jsem to:) A mohla bych pokračovat:)

1 0
možnosti
Foto

S čivavou to nešlo- to by oni dva zabrali celý autobus;-D

Chápu je- opravdu jsou někteří cestující na facku. Ale když někdo dělá s lidmi, měl by mít svou práci rád a lidi také -si pořád myslim:-) Nejsou všichni prasata a nevychovanci.

1 0
možnosti

Milá dámo, nebudu se zastávat autobusáků, mám s nimi taky své zkušenosti. Ale zamyslela jste se někdy nad tím proč jsou tam penzisti a ne ti Vaši mladí chlapci? Je to totiž řehole, jezdíte 14 hodin denně, je pravda že zaměstnavatel dá volno - třeba mezi linkami máte dvě hodiny, ale co jsou vám platné, když jste 60km od domova. Jako mzdu dostanete 14 - 15 tisíc korun. Za 300-320 hodin. Jezdíte o sobotách a nedělích. A pak přijde nějaký hejhula, který si potřebuje léčit mindráky ze zaměstnání, kde ho zrovna ten den seřval vedoucí a on byl táááákhle malinký. Tam si hubu neotevře, bojí se že? Tak přijde do autobusu a dělá pořádek. A jak tady napsal pan Horák, že "když jsou někteří lidé nepříjemní na mně tak budu radši preventivně taky nepříjemný na všechny kolem", tak si tohle dovolit zkrátka nemůže. Ale jakým právem jsou oni nepříjemní na řidiče a léčí si na něm svoje ego? Dělal jsem léta s lidmi, někteří se chovají jako hovada, neumíte si to představit. A upozorňuji, že jsem si to nikdy líbit nenechal, protože já pán, ty pán.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, lidi se chovají jako hovada- myslím jako někteří cestující. Ale tahle práce je služba obyvatelstvu, stejně jako práce prodavačky, zdravotní sestry, učitelky- předpokládá se, že zaměstnanec se přes pár nepříjemných zákazníků přenese. Kdybych já se za přepážkou na každého tvářila jako bubák proto, že mě někdo ráno vytočil- dostanu sprdunk.

2 0
možnosti

Nemůžu než souhlasit.R^ Sice chápu, že to není lehké povolání, ale, které je ? Pokud nějakému řidiči autobusu dělá problém to,že vozí lidi pak ať se na to vykašle a jde jezdit třeba s kamionem, tam mu určitě nikdo nebude vyčítat, že je vulgární a chová se jako ... Kdybych já si dovolil k lidem to co si dovolují někteří ridiči autobusů tak bych už dávno práci neměl. A výmluvy typu, když jsou někteří lidé nepříjemní na mně tak budu radši preventivně taky nepříjemný na všechny kolem by asi u většiny zaměstnání kde dochází k častému styku se ,,zákazníky,, také neprošly. A právem neprošly, protože pokud je za to někdo placený tak si tohle dovolit zkrátka nemůže. A to nemluvím o tom, že ti řidiči autobusů jsou defakto nepřímo placení těmi cestujícími.

2 0
možnosti

K tématu mám to, že se mi hrozně moc líbí odsazení u odstavců ve Vašem článku. R^

0 0
možnosti
Foto

No tak to jsem ráda, že alespoň to:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik