Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DKoukám, že moje mamka musela mít svatou trpělivost. Vodil jsem si kámoše a kámošku. S kámošema jsem hrál v předsíni handbal, a střílelo se vzduchovkou na terč, zavěšený na WC a s kámoškou jsem hrál v posteli na indiány....vlastně, když o tom tak přemýšlím, trpělivost měli i sousedi. A jakkoliv je to nespravedlivý, trpělivost jsem nezdědil.

2 0
možnosti
Foto

;-Dtrpělivost ve výčtu mých vlastností odjakživa chybí:-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik