Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Inu Šárko, pokud bych měl tohle desatero povinnost dodržet celé, tak radši do žádnýho obchodu nevlezu.  Ostatně, proto radši chodím do Makra jednou zqa měsíc, nejen protože tam není dav, ale většinou tam nejsou důchodci s holí (nic proti nim mimo obchody), nebo vřeštící dítka.

0 0
možnosti
Foto

Ono Makro už přestává být výhodný, dřív jsme jezdili, teď už vůbec. Ale třeba maso se tam nakupovalo dobře. A bez důchodců a malejch děcek:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jani. Co vánočka?:-)

0 0
možnosti
Foto

Už vím, kvůli komu si neberu vozík a nakupuju do škatule.

1 0
možnosti

Vozík na mém zadku ještě dávám,ale vozíky volně v uličce  bez  člobrdy,který nakupuje,tak ty mě vytáčí doběla.Občas je odvezu o kus dál a pak pozoruji jak je dotyčný hledá.Někdy je to docela sranda;-Djsem škodolibka obecná;-D

1 0
možnosti
Foto

dělám, že nevnímám vozík na svém zadku, kterým mě naštvaně MLÁTÍ ten za mnou !!! Chcete se seznámit? Promińte, ale nemám zájem :-).

1 0
možnosti
Foto

:-)Někdy je lepší se podívat, kdo na Tebe zezadu najíždí (vozíkem);-D

0 0
možnosti

...vytisknu a beru s sebou zítra do obchodu,maminka potřebuje velký nákup...uffffffff...:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodně štěstí a zhluboka dýchat!;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^

A krásná bonusová větička: "U pokladny nebudu nervozně najíždět do zadní části předního zákazníka" :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DSama někdy žasnu, co mě napadá za ptákoviny:-))

1 0
možnosti
Foto

A já myslel, že jen mě, kterému diskutéři vyčítají nevrlost, agresivitu a hulvátství, vadí důchodci a supermatkami zatarasené uličky vozíky, respektive kočárky. Díky, ulevilo se mi! :-)))

2 1
možnosti
Foto

Vadí to každýmu,ale ten, kdo to na sebe práskne, je nevrlej ,agresivní a hulvát;-D

1 0
možnosti
Foto

Lepší by bylo...zvyš rychlost svou...to "zkracování rychlosti" vidím jako oxymoron :)

1 0
možnosti
Foto

Já to myslela asi jinak...jsou tak rychlí (někteří), že nestačíš skládat nákup:-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik