Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Inu, před cca 20 lety, kdy můj sedmiletý syn shlédl film superman jsem k němu vešel do pokojíku a on stál na posteli před oknem, deku na ramenou jako plášť a na můj dotaz co dělá pronesl, že si hraje na supermana. Zařval jsem, letěl pro kladivo a hřebíky a stovkama hřebíkama jsem to okno natvrdo přibil k rámu. Bydleli jsme tenkrát ve třetím patře. Funkční jsem nechal jen ventilačku. Jinak dětstfví až na zlomenou čelist přežil bez úhony a následků :-)

0 0
možnosti
Foto

Uff..to musel být šok!8-o

0 0
možnosti
Foto

NO a kdyby si náhodou šedivá ještě nebyla, tak rozhodně zešedivíš s příchodem puberty. Tomáš si momentálně nechává růst bradku, což je asi třicet 3cm vousů na bradě a dvacet pod nosem. Takový hezký chlapec a vypadá jak d.... Asi mu to v noci oholím, do školy tak jít nemůže..."Ale můžu, matinko," řekl mi na to.

0 0
možnosti
Foto

Už mi jich kadeřnice pár našla. Fousy jsou ještě dobrý, V. chodí zmalovaná do školy jak plakát, takhle přijít tenkrát já, tak mám dvojku z chování:-P A začíná se o to zajímat už i ta skoro desetiletá.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, já sem přihodím trochu negace. Jako dítě, vyrůstající v pražských Holešovicích, jsem v podstatě od doby, kdy jsem začal chodit, byl téměř dítětem ulice. Ne, že by se o mě rodiče nezajímali, ale tak to prostě v Holešovicích chodilo. Starší děti se "staraly" o mladší a podle toho to taky vypadalo, pokud bychom se doma podělili o své zážitky, ještě bychom dostali přes zadek. Poprvé jsem si zlomil ruku ve čtyřech letech (ti starší mě vysadili na plot a já cestu na druhou stranu nezvládl), podruhé jako prvňáček při rvačce ve škole. Bitky dlažebními kostkami byly téměř denně, geniální fór byl třeba přeběhnout těsně před jedoucím autem a pak se bavit tím, jak je řidič zděšený. Čímž jsem chtěl jen říct, že tvůj článek vypovídá o tom, co se třeba může stát v dnešní době, jenže ta naše holešovická generace nebezpečí přímo vyhledávala, takže žádná náhoda, ale nebezpečí jsme přímo vyhledávali. Dělat tohle moji kluci, tak bych je asi zmlátil. 

P.S.: Dělali pěkné neplechy, např. vyhodili petardou do povětří záchod, čímž vytopili souseda, ovšem nikdy jsem na ně nevztáhl ruku.

2 0
možnosti
Foto

Jé, zapomněl jsem na pointu. Ta zní, že dnešním mrňousům sice hrozí nebezpečí, ale je takové sofistikovanější, než u té naší generace...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Rozumíš mi, že jo:-)

0 0
možnosti
MV

Sestra se jen na okamžik otočila od plotny a její ani ne tříletá dcera na sebe převrhla pánvičku s horkým tukem. Naštěstí byla zasažená jen na ruce. O druhé neteři řeknu jen tolik, že ji přezdívám Kamikadze Miša. Ty úrazy bych nespočítal a její anděl strážnej je fakt hroznej chudák :-/.

0 0
možnosti
Foto

Soucítím s rodiči. A anděl strážnej se alespoň nenudí;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj matko, naše děti byli jako z modelíny:-). Dcera si kdysi dávno na Vánoce zarazila kost do hrtanu. Ale to se počítá jako nehoda, takže se dospělosti dožili.:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Nejsou všechny děti jak z modelíny?:-)) Navíc jsem kolikrát byla víc hysterická, než dítě;-DV

1 0
možnosti

Karmička.Moc jsi mě rozesmála ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

O robátka se nebojím, ta vydrží. Bojím se o sebe, jsa stár a křehk.

2 0
možnosti
Foto

Nápodobně:-) Bojím se o svou křehkou nervovou soustavu:-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS