Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Posílám ti karmu brouku a náhodou, nedlužíš mi něco? Nápověda - jízdní prostředek, mladící, stárnoucí ženské, sex ... ???

1 0
možnosti
Foto

Díky, brouku. Více na FCB;-)

0 0
možnosti
Foto

No bóže, máš o jednoho "kamaráda" méně. Hezky jsi nás varovala a aR^.V

1 0
možnosti
Foto

J21a67n 67A19n22d46r43l48e

15. 1. 2014 20:47

Je to hrůza, tenhle svět, někteří klienti prostě naprosto netuší, co je pro ně dobré, postaví si hlavu, nespolupracují vůbec podle příručky a nakonec jsou jako klienti takřka nepoužitelní.:-/ Takový materiál dovede práci pojišťovákovi pěkně znechutit...

Profesi agenta-prodejce-poradce považuji z vlastní zkušenosti za tu nejhorší, co jsem kdy (naštěstí jen krátce) dělal - a že jsem dělal leccos!

:-)

R^

3 0
možnosti
Foto

:-)Ď.

Já jsem nedělala přímo pojišťováka. Ono stačilo dělat ve splátkovém,v bance a na poště- a nabízení produktů jsem si užila taky. Akorát jsem dost často stávkovala, že tio dělat nebudu. A dělat už to fakt nebudu, to radši do fabriky k lince:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky mám za sebou podobný zážitek...:-/ Tobě R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Já taky dík, víš, za co.

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem slyšel aktualizovaný vtip: 

"Jaký je rozdíl mezi přejetým zajícem a přejetým pojišťovákem?"

"Před zajícem je vidět  brzdná dráha."

Ale to jen tak na okraj. ;o)

2 0
možnosti

Měla jsem roky pojištěnou domácnost a když asi po deseti letech moje dcera rozbila okno(samozřejmě o víkendu) tak mi pojišťovna sdělila,že okno není součást bytu.  Tak jsem se naštvala a už domácnost pojištěnou nemám.Mám ale sousedku,která mě neustále vytápí a ona domácnost pojištěnou má a tak škody jdou z její pojistky...;-D

1 0
možnosti
MS

Vy z toho neustálého vytápění máte evidentně radost. :-)

1 0
možnosti
MS

Šárko, kdybys náhodou potřebovala něco opravdu perfektně pojistit, tak jsem tady;-D;-D.

3 0
možnosti
Foto

Tak to radši objedu váš dům obloukem;-D

0 0
možnosti
Foto

Nebrec, jakmile se necham zamestnat u nejake pojistovny, okamzite Ti volam ;-)

2 0
možnosti
Foto

Řekni slovo pojistka a zavěšuju:-))

1 0
možnosti
Foto

Cha cha. Pojišťováci mají někdy zvláštní metody, tohle není nic:) Když jsem byla dostatečně mladá a blbá..tak nějak čerstvě plnoletá, tak jsem sbalila na diskotéce chlapíka a ten mně zvládnul do tejdne pojistit a zmizet:)))No...já o nic nepřišla, já tu pojistku zrušila dřív, než jsem ji začala platit. Ale on přišel o báječnou (a skromnou) ženskou;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

;-DTak hlavně, že Tě jen pojistil a nestalo se nic horšího:-))

3 0
možnosti
Foto

R^ A už máš uzavřenou pojistku proti pojišťovákům?

3 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik