Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na simulování u lékaře jsme měli dobrou fintu. Rozhodující byla vždy teplota. Stačilo si vrazit teploměr do podpaždí tak, aby visel kolmo dolů a pak se do něj nenápadně cvrnkalo ukazováčkem druhé ruky. Nesmělo se to ale přehnat, protože 42 stupňů by vám dorostový lékař neuvěřil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jojo- fígle s teploměrem- jak to udělat, aby člověk měl ideální teplotu do peřin a nepřehnal to, že jo:-)

0 0
možnosti
Foto

Zvedám ruku;-D. Já nikdy nic nesimuloval, já jsem se do školy těšil;-D;-D. A vlastně do ní chodím pořád, jenom se jinak jmenuje - VŠOS (Vysoká škola odrostlých seniorů).R^V

0 0
možnosti
Foto

Hujer? Meteleskublesku!;-DV

0 0
možnosti

ja jsem byla hodne vycurany  dite, rozumej absolutni simulant :)) ted uz jsem jsem preci jen vekem zmoudrela a jsem simulant jen castecny...( vycurana jsem porad..)

1 0
možnosti
Foto

J12a22n 70D28l55o28u59h42ý

23. 1. 2014 22:44

Mirďo? nesimuluj zmoudřelost 8-o;-O;-D

1 0
možnosti
Foto

J81a51n72a 75M40a53j62o18v64á

23. 1. 2014 22:12

Všechny děcka jsou stejný. Všichni jsme stejní :-).

1 0
možnosti
Foto

Ano a to bych dala do Ústavy:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle znám jen teoreticky. Zvládla jsem si nechtěně pořídit tolik různých nemocí, že jsem musela simulovat zdraví. Nějak mi to zůstalo. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jak se simuluje zdraví?:-)

0 0
možnosti
Foto

J91a28n 74D12l53o40u86h64ý

23. 1. 2014 19:30

v pátý třídě před písemkou z ruštiny, mě nervozitou z rozbolelo břicho.. sugesce slepáku byla tak veliká, že mě za dvě hodiny kuchli na sále 8-o  jsem teda simulant nebo ne? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ty sis dokázal vsugerovat zánět slepáku?:-))

0 0
možnosti

Klystýr,klystýr,klystýr...;-D

0 0
možnosti

Jak já jsem v dětství trpěla!Nela angíny jak na běžícím páse, horečka, oči obrácené v sloup. Když jsem se dohrabala na 36,8 a připadala jsem si, že jsem jen krůček od smrti,  nikdo to neuznával, protože nemáš horečku. Pouze jednou mi bylo dopřáno blaho nemoci, ve druhé tříde, kdy jsem dostala zánět středního ucha a byly z toho slastné 2 měsíce. Tenkrát jsem to neuměla náležitě ocenit, protože to děsně bolelo a ušař, pověstný sadista dokázal tu bolest zvětšit. Jednou mne už tak nasr..rozčílil, že jsem ho nakopla. Nezaváhal, dostala jsem takovou, přes hubu, že se mi to málem otočilo kousavým dozadu. Prostě jsem byla veliký chudák. A to jsem zameškala 2 měsíce náboženství, kam jsem byla nastrčena z ateistické rodiny kvůli babičkám. Já vůbec netušila, ale ten pán byl moc hodný a říkal že se za mne modlili. Spolužačka, se kterou jsem seděla málem při každé mé duhé pronesené větě vypískla "máš hřích". Myslela jsem, že to je nějaké + a byla jsem na to náležitě hrdá. Pán byl moc hodný a dával nám do sešitku krásná razítka andělíčků.  Nela, jako předškolák, mi je náležitě záviděla. Nějakou dobu jsem machrovala, ale pak se mi jí zřelelo, tak jsem se toho hodného pána zeptala, jestli jěkdy nemůžu vzít ssebou. Pán dovolil, tak jsme si doma vybarvovaly obě. No a protože jsme byly takové hodné, tak mi osud dopřál. Později se dostavila choroba, chronická, která mi působila celkem málo potíží, ale NESCHOPRNKA BYLA, kdykoliv jsem si vzpoměla.

0 0
možnosti

A jen jsem to vypilovala k dokonalosti, přišel důchod. A tak jsem už zdravá. (až na tu hlavu)

0 0
možnosti

DIE Simulantenbande.

Když už jste opravila jednu chybu, opravte i tu druhou. Nebo ten jazyk nepoužívejte, když ho neznáte.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, moje chyba. Přijela mi totiž návštěva a já to hodila na web bez kontroly, dodatečně jsem našla ještě 2 chyby a jeden překlep. jsem osel.

0 0
možnosti
Foto

Náš Tom onemocněl každou neděli... už z toho vyrostl. Včera jsem ho přemluvila, aby se mnou dnes zůstal doma. Vlastně dělá práci za mě, já mám mít nohu nahoře - deset dnů. Tak nevím, nevím, asi bude mít ve škole áčko... :-).

0 0
možnosti
Foto

To schvaluju- pomoc matce musí být:-) A Ty si užívej, že Tě rodinka obskakujeR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik