Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Jééé, mě miminko odrostlo - půjčím si klidně Šárčino na celou olympiádu !

0 0
možnosti
Foto

Klidně, ale vrátit!:-)

0 0
možnosti
FF

;-D..klika, že existují sporty jako je krasobruslení a golf, jinak bych nic neudělal..

1 0
možnosti
Foto

U mě je to curling, kdy se můžu věnovat i jiným činnostem;-D Zametání šutrů mě moc nebere, navíc tam nemáme české zástupce.

0 0
možnosti
PK

Hmm....Asi umím i teoreticky pochopit, že někoho baví koukat na sporty. Jak se říká, lidé jsou různé. Ale co naprosto neumím pochopit, je ta priorita sledování sportu. Kdyby alespoň vlastnímu praktikování, ale sledování.... 

A ano, taky mě štve, když my jsme národ masochistů, co musí furt fňukat, jak je tu všechno špatně, blbě a nejhorší, ale jak je hrozí nějaká medaile v nějakém sportu (byť obskurním, o kterém doteď nikdo nevěděl, jako třeba skákání vrutů na lyžích), jsme ultranacionalisti, kdo neskáče, není čech, hop hop hop.  Fakt na hlavu... Takže vám váš závěr řečený v článku vymlouvat nebudu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Trochu nadsázka...priorita jsou a budou děti, sice mám puštěnou telku s olympiádou celý den, ale stíhám všecko:-)

  Vidíte a mě zrovna ty, podle Vás obskurní, sporty baví (akrobacie, U-rampa), hezky se na ty borce koukáR^ Ale neskáču u toho.:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)R^ Přivez dítě. stop. já nekoukám.stop. dostane ňaminku. stop

5 0
možnosti
Foto

Neřikej dvakrát.stop. nebo ho tam budeš mít ještě dneska. konec hlášení.

4 0
možnosti
Foto

Teď večer k nám nikdo nepojede;-D

1 0
možnosti

Asi bude třeba pořídit další televizi;-D U nás je protože to, na co koukám já,tak nebaví miláčka.Jevgenij byl super,ale mě uchvátila ta 15tiletá ruska.Je úžasné zjevení.Punčochářové je mi líto.Sáblíková je sice stříbrná,ale medaile je doma.Každopádně držím pěsti.R^[>-]

1 0
možnosti
Foto

Ta Ruska byla roztomilá, takové děťátkoR^

0 0
možnosti
Foto

[>-]:-)Děkuji moc a vítám Vás.

1 0
možnosti
Foto

J32a79n 50A27n20d86r85l21e

9. 2. 2014 18:34

Sarko! Tak clovek si chce od OH vorachnout, jde na blog a tady tohle!!;-O

no, karma no...;-DR^

1 1
možnosti
Foto

Tak se jdi třeba projít do lesa a nečumákuj na blogu a budeš mít klid;-D

2 0
možnosti

Tak nějak mám pocit, že mě tu někdo chce trumfnout?! ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vůbec ne,ale Tvůj blog mě nakopnul k napsání vlastní verze:-)

0 0
možnosti
AAP

Docela dobré, ale Mirka to napsala lépe.

1 2
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik