Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Kamarádka byla kdysi smutná, že ten její přehlásil auto do sousedního okresu. Bydleli jsme tehdy na německo-holandských hranicích, a ona byla hrozně smutná z toho, že na autě už nebude mít "absolut cool" (AC Aachen) ale "hloupá husa"  - volně přeložený výraz "doove Nuss" (DN Dueren):-)

0 0
možnosti
Foto

Jedna z SPZ okolo Brna byla BZ - Brněnské zvíře ;-D A okres Blansko měl BK - Blanenská "poskytovatelka rozkoše na 5"

0 0
možnosti
Foto

R^ Tez jsem pocitala auta a vubec vsechno :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)Ono se nic jiného v autě dělat nedalo, my neměli ani rádio- takže jsme zpívali,nebo počítali. Anebo pošťuchovali a zlobili, to vždycky táta zastavil, dal nám pár facek a jelo se dál;-D

0 0
možnosti
Foto

M93i51l70a32n 64N49o33v35ý

23. 3. 2014 11:21

Šárko, skvělé, maximální oživení!! Perfekt!díky a karma!:-)V

0 1
možnosti
Foto

Tos přišla brzo, madam!:-)

0 0
možnosti

Z toho hnidopicha si nic nedělej.Mě si pobavila.R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Nedělám, i když pravdu má:-)

Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Připojuji se ke konstatujícím a jsem rád, že Tě prsty nezklamaly.:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

A náš malej Kuba byl autama tak posedlej (jelikož my žádné neměli), že zhruba ve čtyřech letech už věděl, odkud která SPZ je (a neptej se, kolikrát se mě předtím na to ptal :-)).

0 0
možnosti
MV

Ahóóój!!! Já věděl, že tu záložku nemám mazat, že se vrátíš! Díky, moc si nám tu chyběla! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

:-)Chtěla jsem dělat drahoty déle..ale když mně už svrběly prsty;-D

1 0
možnosti

blbina, to jo, ale poucna!! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že půjdeš dnes spát poučena;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik