Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

manžel jistě vynahradil - vzpomeňte si, co má symbolizovat pomlázka, co šlehání.... myslím, že jste doma.

1 0
možnosti
VB

Já tedy moravské Velikonoce nenáviděla. Od malička jsem považovala za nečestné a nesportovní, že já mám trávit hodiny svého drahocenného času prací kvůli někomu, kdo si toho ve finále neváží. Malým šlo stejně hlavně o sladkosti a prachy, velkým zase o panáka. Někteří ožralci navíc mlátili tak brutálně (a očividně si to užívali), až jsem měla 14 dní modřiny. Vrcholně mě ponižovalo i to, když velcí kluci vtrhávali do našich dívčích pokojíčků, aby nám ukřistili podprdu nebo aspoň kalhotky, které si vázali na svoji třímetrovou pomlázku.

Vždy jsem se snažila ukecat rodiče na nějaké pondělní výlet, ovšem ne k příbuzným na Slovensko, protože tam k tomu všemu ještě polévali holky smrdutýma kolínskýma a ledovou vodou. Pak jsem přišla na to, že když do našeho zvonku vložím složený papírek, mezi kovové součástky, tak se k nám nikdo nedozvoní a mám klid ;-D Rodiče se sice divili, že nikdo nejde, ale já byla spokojená R^

Takže čest tvojí dceři! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Je načase to otočit, holky na ně!!!;-D

1 0
možnosti
ZS

Brzy pochopila, že když něco chce, najde pomocnou ruku na konci svého ramene... chytrá holčina ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nová generace decimálií?:)

0 0
možnosti
Foto

Mám ráda Velikonoce. Je pravda, že malých koledníků ubývá, ale líbí se mi, že znají pěkné říkanky a nestydí se je přednášet. Když mají s sebou malou sestřičku, nebo kamarádku mi vůbec nevadí, také dostane výslužku.

Pánové přijdou spíše na pohárek, nebo slivovičku, zajedí to klobáskem, pobesedují a jdou o dům dál.

V této hektické době je příležitostí poklábost se sousedy a se všemi muži z rodiny stále méně a proto se na tyto svátky vždy moc těším.:-)

2 0
možnosti
Foto

J42a70n83a 80M59a61j12o16v17á

21. 4. 2014 17:12

Mám vzpomínky na Velikonoce na ostravsku...a tak jsme je doma nemilosrdně zrušili.

Jen poslední dva roky malujeme vajíčka - malé by to bylo lito :-).

2 0
možnosti
Foto

Taky si nějaká vejce samy zmalovaly:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, měli jste přijet pobejt! Tady se koledovalo o sto šest ;-)

1 0
možnosti
AJŘ

Má holka kliku, že nepřišla k nám. Když se derou do dveří holčičky volám: "dědečku, holčičky ti přinesly vajíčka" a nesrstně jim hrábnu do košíčku a sbalím nejmíň půlku úrody. Už k nám nechodí.

1 2
možnosti
Foto

Naštěstí bydlíte daleko:-)

2 0
možnosti
Foto

No jo, tradice. Velikonoce. Přestal jsem chodit v době, kdy se mi začalo stávat, že se na mně lidi dívali jako na žebráka. A pravda, lenost taky udělala své a už pomlázku ani nepletu, když kluci odrostli a sami taky nechodí. Vadilo mi, že se u našich dveří objevují holky. To už není tradice. Ale kdoví, třeba si jen tak přirozeně měníme životní role. Když se tak kolem sebe dívám jací vyrůstají "chlapi", tak to i docela chápu.

1 0
možnosti
Foto

Někomu to opravdu může připadat divné, s tím souhlas. Všichni z toho jistě nadšení nebyli,ale ona o neúspěších nemluvila, takže buď nebyly, nebo o nich nehovoří.

V době, kdy se u nás na nějaké tradice skoro kašle (jak píšete- dívali se na koledníka, jako na žebráka), tak už je to asi všechno jedno:-)

2 0
možnosti
AF

R^:-)

Anet je výborná. Zkrátka "Nás mladé nezajímají pravidla, ale výjimky" (Richard Réti)

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,99
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik