Diskuse

Drahý můj!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

přidávám se ke gratulantům..

1 0
možnosti
Foto

posílám karmu, hezký to je :-)

1 0
možnosti
Foto

Hezký! Být na jeho místě, snad Ti za to odpustím, že na něm takhle škudlíš. 

(Stejně věřím, že tenhle blog pro něj dnes nezůstane tím jediným...)

2 0
možnosti
Foto

:-)Já jsem se rozhodla letos pro zážitkové dárky. Takže přes den blog a v noci ..zážitek;-D;-D

5 0
možnosti

Napsala jsi to krásně. VSice tvého miláčka neznám,ale připojuji se ke gratulantům.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Tě. A vyřídím:-)

0 0
možnosti
Foto

Vláďovi trošku závidím, ale moc krásně jsi se mu před národem vyznala:-).R^V

1 0
možnosti
Foto

To je správné, trošku závidět můžeš,ale ne moc!:-)V

1 0
možnosti
Foto

Že mu přeju, ať má hodnou ženu;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Hodné ženské bývají nudné:-)

2 0
možnosti
Foto

Že mu také přeji vše nej!;-) Jo, a neměla jsi náhodou mýt okna?

1 0
možnosti
Foto

Dala jsem na Janinu radu-a funguje to!:-)

Vyřídím:-)

1 0
možnosti
Foto

Zamačkla jsem slzu v oku;-(;-D Dobrý.

3 0
možnosti
Foto

Líbilo se mu:-) Díkec.:-)

2 0
možnosti

P70e64t36r 51P46e64t11r32o29v

22. 5. 2014 13:05

Pantáta je kutil a netluče vás, dík mu právem náleží. To myslíte vážně?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS