Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každopádně se svých  snů nevzdávej.:-) Třeba ta Sportka jednou vyjde.R^

1 0
možnosti

Já jsem vyrostla v domku v Praze-super.S býv.manželem jsme odešli do domku 70km od  Prahy-nezvykla  jsem si,kamarády jsem hledala těžko,ale hezky tam bylo,to jo.Teď máme byt  v paneláku 4+1  a na víkendy jezdíme na chalupu a je to taky super;-DPodle mého názoru starý barák nebrat-pořád to zůstane starý vlhký dům a spolyká spoustu peněz,pořád se na něm něco sype.Novostavba možná,ale opravdu nějaká větší vesnice-já jsem ale byla dokonce v městečku a stejně jsem to nedala.Takže za mě 1-domeček v Praze, 2-byt v Praze,3-ty další možnosti;-D

1 0
možnosti
Foto

To by se mi líbilo taky.Snad..když vyhraju v té Sportce;-D

0 0
možnosti
Foto

Babo raď? A co zato?:-P

Já jsem taky dítě sídliště. Úplně nejradši mám starý nepanelový baráky - výstavba tak v padesátejch letech:)

0 0
možnosti
Foto

nic méně... v posledním  odstavci si dost předběhla dobu.R^

0 0
možnosti

Tedy, barák - ano. Ruina - to záleží v jakém stavu. Pokud je statika v pořádku a

třeba jenom přeložit střechu, udělat podlahy a okna, tak ano. Byt - (to už tu někdo

psal), jedině v centrum, vysoké stropy atd.  Bydlet - hned. Na půjčku bych se asi

nepsal.  Doba je příliš nejistá. (hypotéka?)

Tak jsem Vám asi moc neporadil.   Ale takhle to vidím.

1 0
možnosti
Foto

Ale jo, každá rada dobrá:-)

0 0
možnosti

Hodně se stěhujeme za prací, takže s tímhle mám starosti každých pár let... 

Z mých zkušeností - lepší starší dům typu psí bouda, lépe se s ní nakládá a opravuje se. Ono je to něco jiného, když musíte vyříznout kus OSB desky a když musíte majzlíkem projít betonovou zdí. Sice nevydrží sto let, ale čert to vem... :-)

Jestli se ráda inspirujete a nevadí vám, že je to německy, tak doporučuju  http://www.massa-haus.de

http://www.ein-steinhaus.de

http://www.fertighaus.de/

2 0
možnosti
Foto

Souhlas...Osobně bych chtěla chalupu, kterou bych mohla dotvořit...Nejlépe roubenku - v tom se se Šárkou shodneme...Na polosamotě. Taky projíždím reality denně. Takže díky za odkazy:-)  Už jsem prolézala reality skoro v celý EU a Norsku :-)...

0 0
možnosti
Foto

Nejdůležitější je seřadit si životní priority. Člověk může mít málokdy vše ;-)

Osobně dávám přednost jistotě bydlení ve svém, ale dnes nejsou i nájmy nijak závratné a člověk se jednodušeji může přestěhovat jinam.

Takže vše, co jsi vyjmenovala je možné. Nejvíc dám na kouzlo místa spojené s užitečností pro bydlící, pak to klidně může být pastouška, kterou si člověk vybuduje k obrazu svému - ale žádné zachraňování ruin - zbourat co se dá, svépomocí postavit levně a účelně ... pokud je člověk kutil a pracant a baví ho to. Pokud ne, rád cestuje a baví se ve městě, tak raději panelák.

Souhlasím s názory níže, že se člověku nelehce žije s hypotékou na bedrech, takže tu co nejmenší a nejkratší.

3 0
možnosti
Foto

Všechny čtyři odstavce se Ti povedly, nejvíce souhlasím s tím třetím:-)R^

0 0
možnosti

Za mě,Šárko,postavte si dům anebo si poopravte stávající,ale ne ruinu,na tu je třeba statické posouzení a slušné řemeslné znalosti.Já,od 1.roku panelákový,jsem už ve dvaceti cítil,že chci domeček se zahrádkou(bydlím v domě rodičů své ženy) a mí rodičové se po 24letech také vrátili na vesnici(opravili si s naší pomocí(já+bratr)zachovalý,takřka neobývaný statek).Takže jednoznačně barák,který i děti jednou jistě plně docení.

0 0
možnosti
Foto

S ruinou jsem spíš měla plány- srovnat se zemí a postavit nový:-)

Díky za názorR^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Šárko, jsem psal příspěvek a on někam po odklepnutí zmizel. Dával jsem v něm odkaz na svůj někdejší článek v rubrice Idnes - bydlení: http://bydleni.idnes.cz/ze-starych-cihel-chce-postavit-novy-dum-za-pul-milionu-ppv-/stavba.aspx?c=A090317_133032_stavba_rez

Lepší než platit nájem (náš pražský bytný chtěl 15 000 měsíčně za holý nájem), je lepší ty prachy nacpat do hypotéky.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko. Tohle jsem kdysi psal pro zdejší rubriku bydlení: http://bydleni.idnes.cz/ze-starych-cihel-chce-postavit-novy-dum-za-pul-milionu-ppv-/stavba.aspx?c=A090317_133032_stavba_rez

Já osobně se rozhodl pro barák v okamžiku, když nám pražský bytný oznámil, že chce za holý nájem 15 tisíc měsíčně. Tyhle prachy je lepší nacpat do hypotéky než přispívat na krásný život nějakého restituenta.

1 0
možnosti
Foto

A sakra - najednou tu jsou oba příspěvky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik