Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

K40a58r12e48l 67D69r72d37a

14. 8. 2014 6:21

Chlap, co ho veze šílená ženská by se měl jít zastřelit. Ostuda neskutečná! Devastace veškerého mužství a ještě plky o pitomostech. Volil bych mladou milenku, alkohol, domácí násilí (a to i na proradných dětech), rozvod... ;-D

  Cože jelo v tom rádiu, že to bylo pro Vás tak stěžejní? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo, na to jsem zapomněla! Před jízdou ještě musíme losovat (třeba v podobě hry kámen-nůžky-papír), kdo bude řídit;-D Takže když sedí na místě spolujezdce, tak buď pospává (ale jakmile zesílím zvuk, procitne a zas ho ztlumí),nebo se dohadujeme,co se bude poslouchat. Tak nevím, kdo je víc blázen;-D

 V rádiu zrovna Nedvědi vzpomínali, jak dřív bylo líp...:-)))

0 0
možnosti
FF

Já radši neposlouchám nic...u mě to má pak vliv na jízdu. Tak snad radši ten motor.

1 0
možnosti

Hlavně, že ne na funkci :-)))).

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Jste šťastný muž:-)

0 0
možnosti
Foto

Evidentně vám nesouhlasí počet koleček.

Buď máte o kolečko víc, anebo míň.

;o)

7 0
možnosti
Foto

A kdo to má počítat:-)

0 0
možnosti
Foto

J27a93n79a 79M69a91j36o24v63á

13. 8. 2014 22:08

My to máme tak, že hudbu i klimatizaci ovládá zcela imperátorsky řidič a spolujezdec se těší, až ho vystřídá a vrátí mu to :-)

7 0
možnosti
Foto

My máme s manželkou podobný hudební vkus, ale přesto v autě hraje ponejvíce rádio.

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že je to aspoň rádio Beat:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo?;-) Nesnášíš ticho, nebo decibely?:-)

0 0
možnosti
LN

..v autě platí totéž co na lodi...jediným...a absolutním.... pánem na hřišti...je řidič

2 0
možnosti
Foto

Já si to myslím taky,ale spolujezdec mi do toho kecá:-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem, Šárko ani nevěděl, jak miluješ jistého J.N.... Tak až jednou přijedeš, vytáhnu sladký dříví a spustím: Na dlani jednu z tvých řas, do tmy se koukám... :D Nebo to mám radši zahrát Vláďovi? :D :D

1 0
možnosti
Foto

;-D Vláďa to ocení víc..ale zase produkce od Tebe by mi neublížila:-))

0 0
možnosti
Foto

u mě záleží na náladě. Někdy z mých 6 reproduktorů vylítnou Manowar či Hammerfall a jindy tam řádí kotlíkáři a opékači.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DJo, také mám různorodé nálady.

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik