Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS
Foto

Tak s Tebou ja nejedu... leda ty Queen ;-) ;-D

1 0
možnosti
Foto

Mám široký záběr, neboj;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty jo, málem jsem tě propásla! To je ten hon na slimáky, úplná posedlost:-)

2 0
možnosti
Foto

A už se prý líhne nová generace, mnohem agresivnější:-)

1 0
možnosti
Foto

Majitel auta si může hrát co chce;-D. Navrhuji vyřadit ze společného majetku a rozhodovat bude ten kdo řídí - předpokládám, že Vláďa nemá řidičák;-DR^V

2 0
možnosti
Foto

R^no o řvaní něco vím:-)

1 0
možnosti
Foto

Já také:-))

Dík za palec.

0 0
možnosti
MV

Tož taky jsem na tvrdší muziku. A dnes jsem narazil na super videjko o které se prostě musím podělit https://www.youtube.com/watch?v=2TN0bUw7u7Y ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^To je skvělý!!!

Metal už je na mě moc, rock a bigbít je mi bližší;-)

0 0
možnosti
DT

:-)Moc hezké! Mám to taky tak, navíc nechápu, proč manžel MUSÍ poslouchat dokola jedno a to samé rádio, (ta muzika by tolik nevadila, ale to rádobyvtipné okecávání kolem, co má asi řidiče na cestách vzbudit a naštvat). Je to prý aby slyšel hlášení hlášení o zácpách na dálnici - ale proč proboha, když jedeme jen kousek přes pole na nákup? :-)

2 0
možnosti
FF

Jestli mohu...tak tady bych doporučoval hudbu Jiřího Macháčka se slovy "...jedu traktorem, polem nepolem..."...nebo lidovku "...přes to pole přes to žito..."

6 0
možnosti

Já to mám jednoduché. Rádio muž vymontoval kvůli zlodějům, a jeho vrácení se patrně nedočkám.:-). Ale jako spolujezdec si dám sluchátka z MP3, a tak mi do výběru hudby, ani hlasitosti nikdo nemluvi. To ale při řízení nejde.

3 0
možnosti
FF

Mně zloději ušetřili práci...vymontovali si ho sami....odpadlo tak dohadování, co budu poslouchat. Rád si zpívám sám, ale mám to ztlumené, takže o tom nikdo ani neví....jen občas mi to ujede v podobě kývání a bubnování na volant.

4 0
možnosti
Foto

moje auto, můj hrad, a na něm panuje ticho(tedy až na ten motor:-)). Nejlepší období jsem zažíval v době, kdy mi jak ze soukromého, tak ze služebního ukradlo jisté etnikum rádio, kdyby mi při tom nerozbíjeli okénka, ani by mi to nevadilo:-)

U mě to pramení asi z nějaké poruchy, kdy nedovedu třídit zvuky, které se linou z více zdrojů, fakt mám problém se bavit nebo telefonovat v hlučném prostředí, abych byl sto chápat význam slov a to samé mám s hudbou. Pokud na ní nemám klid, radši ji vůbec neposlouchám a jsem rád za ticho. Holt jsem jiný...:-)

0 0
možnosti
Foto

Ticho k zbláznění!:-) Ale víte co, posadím k Vám muže, mohli byste si rozumět:-))

0 0
možnosti
Foto

Tak zrovna s Tebou, Šárko, bych se o hudební doprovod k jízdě nepřel ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No konečně! Aspoň někdo;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik