Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jojo, kdo nezná.. :-D pobavilo

1 0
možnosti
Foto

Já se snažiím do poslední chvíle budit dojem, že znám...a pak tohle:-)

Díky.:-)

0 0
možnosti
MV

nemam rad navigace. když jsem ji jako darek dostal (sam bych si ji nikdy nekoupil), dal jsem ji dal (s oznamenim dárci samozrejme)

a trasy si taky rad plánuju a delam si poznámky, ale spis se spoleham na hlavu a orientacni smysl... nekdy marne, premarne a v konecnym dusledku zabavne

mit navigaci, cejtil bych se jako robot, co vykonava prikazy nejaky krabičky, ale hlavne: NEPOZNAL BYCH NOVY LIDI, kterých se ptam!

3 0
možnosti
Foto

Vidíte a já, než bych se zeptala na cestu, najedu radši kilometry navíc, já to beru jako selhání svých orientačních schopností:-))

1 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělej, to znám perfektně ..... jel jsem asi před čtyřmi lety z Boskovic, kde jsem nakládal kamaráda na pouť na Velehrad .... našel jsem si báječnou cestu, abych nemusel až skoro do Brna a najel asi nějakých 90 kilometrů místo sto deseti.

Vyrazil jsem a ..... hned ve Vyškově se mi povedlo vjet na jinou odbočku, ale furt to ještě šlo - automapa to jistila. Jenže .... pak přišly uzávěry (právě kvůli pouti na Velehradě) a já nakonec šílenou oklikou (pomalu až někde přes Kroměříž, nebo kde jsem se to vyloupl, dojel do Starého Města .... tachometr ukazoval 150 kilometrů .... jsem to ale kluk šikovnej, co? ;-D;-)

4 0
možnosti
Foto

Jo, tyhle zkratky, který jsou nakonec delší, taky znám;-D

0 0
možnosti
Foto

teď jsi mě skoro odradila od záměru vydat se do končin, který si tak úplně nepamatuju :-)

1 0
možnosti
Foto

Vezmi mě s sebou, neztratíš se;-D

2 0
možnosti
DG

Přece jen mne i po mnoha letech kapánek udiví, s jakou samozřejmostí Pražák předpokládá, že všichni jsou tak nějak z Prahy a "jet do Beskyd" je někam exoticky daleko. Kdyby někdo ze severní Moravy nebo Valašska, pro nějž je dojezd v rámci Starých Hamer ze Samčanky na Grúň tou nejsamozřejmější maličkostí, řešil jako veliké exotické pátrací dobrodružství pěší přesun kdesi tam daleko v té odlehlé Praze z Můstku na Staroměstské náměstí a barvitě objevně to popisoval v celém článku na blogu...co by si asi Pražák křtěný Vltavou o něm pomyslel...

Žádná část naší země není něco víc anebo něco míň - a proto na závěr srdečně zdravím všechny prima Pražany!

1 0
možnosti
Foto

A to ani nejsem Pražák:-))

0 0
možnosti

Šárko, až budete chtít složit "navigátorskou maturitu", dejte průjezd Maďarskem. Tam než porovnáte nápis v mapě s cedulí, jste za křížovatkou. A po několikáté "netrefě" i v boxerském ringu s řidičem. :-D. Palec nahoru!

2 0
možnosti
MK

Ono to stačí i v Polsku. Tam mají navíc podivuhodnou zvyklost směrové cedule stavět za křoví. :)

3 0
možnosti
MK

V Beskydech je navigace a mapa k ničemu. Tady se lidé orientují podle vůně slivovice a klobás. :-)

5 1
možnosti
Foto

To jsem si taky všimla:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 13,68
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik