Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Perfektně se mi dnes četlo. Pobavilo.:-)...A hlavně přesně vím, o čem píšeš. Jen si vzpomeň, jak jsem ti zasvěceně na jaře vykládala, o změně biorytmu a stravy, a jak mi to udělalo dobře :-). Teď už víš, o čem jsem mluvila. Až na to, že mě to nabourala dovolená, a teď se k tomu pravidelnu a úpravě stravy ne a ne vrátit, přestože je zcela evidentní, že to zdraví prospívá...Ale, co zmákneš ty, zmáknu - sakryš - taky, ne? Držme si palce;-)

3 0
možnosti
Foto

Držím;-) A dík za ten zvednutý palec:-)

Já jsem pevně rozhodnutá, nenechat se rozhodit ani Vánoci.

Konečně je to v hlavě,ale trvalo to přes rok.

0 0
možnosti
Foto

Šari, drž se - a klobouk dolů Tvé pevné vůli :-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě nesmekej, drží se mě to teprve necelý měsíc;-) Až po Novém roce můžeme bilancovat:-)

0 0
možnosti
Foto

R^  Je to možné! Co se týče hubnutí, mám zkušenost, že člověk lépe zhubne, když se o to nijak zvlášť nesnaží. Když je v pohodě a dělá věci, které ho naplňují. Pokud je cílem běhání (nebo kterékolliv jiné činnosti) jen hubnutí, sice zhubne, ale pak zase přibere.

2 0
možnosti
Foto

Já se snažit musím. Byla jsem děsně rozežraná, začalo to v těhotenství a tam mi bříško slušelo. Pak už ne:-)

Díky.

0 0
možnosti
Foto

Šári, držím palce, ale jojo efekt je sviňa;-D.R^V

4 0
možnosti
Foto

Jojo efekt nepřijde a kdyby chtěl, tak ho zaženu;-DV

0 0
možnosti
Foto

Já považuju zvonění budíku v devět za vraždění neviňátek.

Je fakt, že brzké ráno má jisté výhody - jsou jisté vůně, které se po deváté rozplynou, a taky východ slunce je někdy docela zajímavý. Ale přesto zůstávám pevně v táboře sov.

4 0
možnosti
Foto

Já se tam určitě vrátím!:-) Zase budu ponocovat a ráno vrčet a likvidovat budík.

0 0
možnosti
Foto

Karma ! Taky díky nežraní vstávám hned po šesté ;-). Drž se!

2 0
možnosti
Foto

Takže víš, o čem mluvím. Držím Ti palce!;-)

0 0
možnosti

Šárko palců nahoru, co jich mám!:-) Mám mizerný metabolismus, a tak je to celoživotní boj, se střídavým úspěchem. Tedy musím přiznat, že ta mrkev by mě odrovnala:-) To jsem spíš dokázala jíst jen do tří odpol., jak mi poradil jeden doktor. Držím moc palce! Vydržte!

4 0
možnosti
Foto

J80a92n24a 79M70a23j19o12v65á

7. 10. 2014 22:31

Mrkev je dobrá, to se tak blbě kouše, že ten hlad si to radši rozmyslí. Nebo je potřeba dobře se vdát a mít manžela - strouhače ;-D

2 0
možnosti
Foto

J56a65n66a 10M18a66j50o51v62á

7. 10. 2014 22:07

Gratuluji. Jak vyrazíš do práce, bude z tebe sovoskřivan :-) Pozdě spát a brzy vstát. Ale ta ranní vůůůně v pekááárně :-) :-) Ti vystačí až do večera.

(Zabal si tepláky na cestuR^R^)

2 0
možnosti
Foto

Do práce? Nestraš, víš jaká je to slast, moci si dělat,cochci a nikam ráno nevstávat? (max.do té pekárny:-)

Zabalím a proženu Tě, nebudeš stíhat;-D. Naplánuj pěknou trasu, mimo rušný provoz, aspon 7-8km.

0 0
možnosti
Foto

teda ty seš šikula :-) zkouším si představit aplikaci týhle metody na sobě, ale moc nadějí tomu nedávám...

1 0
možnosti
Foto

Ono Tě to jednou donutí..jako mě;-)

0 0
možnosti
VB

To je tak, kdyz zrava premuze lenivou :D Taky jsem se pri hubnuti vzdy uz vecer olizovala nad budouci snidani :D

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik