Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle nadpisu jsem si říkal, že se ráda proháníte autem po ledovkách a ono zatím lyže. Já jim sice nikdy nepropadl, ale když mně kamarádi vzali kdysi na Roháče, tak jsem se tam na prkýnkách pořádně vyřádil a kupodivu jsem se vrátil i bez zlomenin.

2 0
možnosti
Foto

Né, autem néé, to nemám ráda:-( Jednou mě taková klouzačka na silnici poslala do škarpy, naštěstí to odnesly jen plechy, asi při mě stáli všichni svatí.

0 0
možnosti
FF

;-DČistokrevně jsem nikdy nesportoval, vždy v tom byl nějaký úmysl. Tak klidně si střihej kristiánky po horských pastvinách, vymetej sněhové pavučinky v helmici slušivé, mně Iyže však přes práh nesmí, neb již dosti riskoval jsem při jejich rozjíždění.

1 0
možnosti
Foto

Jasně, ty jsi v táboře Hubeňákových;-D

1 0
možnosti
Foto

Přidávám se níže k Adéle a díky vysvětlení několika diskutujících, začínám tušit;-D. Zimu bych v kalendáři zrušil;-D. Vtipně lyžuješ ŠáriR^.V

1 0
možnosti
Foto

Jojo, vtipně:-)) Onehdá jsem v Rokytnici nevybrala zatáčku a vjela přímo na terasu nějaké chajdě, co mi stála v cestě;-D Zastavila se až o dveře.

AhojV

1 0
možnosti
MV

presne, kotva, pro mnohe bermudsky trojuhelnik začínajících lyzaru

krasne napsany!

2 0
možnosti
Foto

A ještě horší je poma:-)

Díky, Marku za návštěvu. Zapomněl jste popřát fajnovej advent, tak to s dovolením udělám za Vás:-)

1 0
možnosti
JR

J72a64r37a 97R93a94n47k

4. 12. 2014 5:12

Sarko, nevzdavat! Kdyz uz nemam nikoho do auta, jezdim se zenskyma kazde utery za polovicni cenu autobusem a pak je dalsi moznost s "octogegenarians", tak si hrde rikaji zdejsi osmdesatnici a ti jezdi kazdou stredu..... nikdo neumi lepsi telemark na piste, nez tihle hosi s rakouskymi jmeny;-)

2 0
možnosti
Foto

Když jsem naposledy zpunktovala zájezd do hor, kamarád si zlomil ruku, já narazila zadní část,takže jsme oba zpáteční cestu kvíleli bolestí. On nechtěl na chirurgii do Vrchlabí, prý to vydrží do Boleslavi. Vydržel, ale už se mnou nikdy na lyžovačku nejel:-)

1 0
možnosti
Foto

V tom jedině fandím, sám se nemůžu dočkat neděle a proklínám sobotní směnu, jinak bych na lyže vyrazil už o den dřiv.. a to zítra otvírají sjezdovku cca dvacet km od mého baráku.

2 0
možnosti
Foto

Vy se máte! Já to mám na hory dost z ruky, ale příští rok už je budu mít téměř za barákem, tak se těším.

0 0
možnosti
Foto

J23a88n80a 75M52a51j54o56v68á

3. 12. 2014 22:34

A jééééje, tady to kloooouuuže dneska i na rovině i na plotech i na stromech...;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, klouže to úplně všude!;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem taky rád když to klouže. I ve svém pokročilém věku málokdy dokážu odolat kouzlu dobře uklouzané klouzačky. Nejradší je mám z mírného svahu dolů, to se pak dají jezdit i desetimetrové klouzy. :-)

3 0
možnosti
JR

J95a98r60a 26R15a13n69k

4. 12. 2014 5:13

Co klouzy.....osmicky!!:-)

3 0
možnosti
VK

No s tím synečkem nevím,nechci vám brát nadšení,ale..Já lyžuju nadšeně a ráda,můj mužský taky,starší dcera ve 3letech absolvovala 2 hodiny lyžařské školky a od té doby lyžuje už léta taky dobře a ráda.Takže když byly našemu synkovi 3 roky,tak jsem logicky předpokládala,že to taky půjde hladce.No-nešlo.Půjčila jsem nadšeně lyžičky,pak jsem ho 2x vyrvala na vleku na kopeček a za jeho křečovitého držení se mně jsem ho svezla dolů.Pak řval šundej mi to,šundej mi to! Tak jsem lyžičky vrátila-na hodinu je nepůjčují a celé půldne jsme je rozhodně nevyužili,ještě štěstí,že jsem nezaplatila instruktora.Ale nevzdávám to! Letos to zkusíme znovu!Jenom nevím,jestli se nesportovní geny dají zlomit nadšením matky:-(

1 0
možnosti
JR

J46a75r17a 17R43a78n13k

4. 12. 2014 5:17

Dejte ho do kurzu, kdyz je tam tech prcku vice, je to pro ne prijemnejsi. Obcas mam nejake mrne vedle sebe na vleku, je to helma, bunda, boty a lyze....nic mezi tim neni videt. Kdyz takova mrnava koule spadne, nemuze se nic stat. Navic, to prvni, co je uci je pluzeni a u toho se jeste pri te vysce 60cm nikomu nic nestalo;-)

2 0
možnosti
Foto

To jsou takový ty prkna, který když dobře namažeš, tak to klouže? A když je namažeš blbě a jedeš v tom nakoupit, tak společně s nákupem přitáhneš domů půl tuny sněhu, jak se mi jednou stalo ?? :))

3 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik