Diskuse

Sloužíme kočce!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jj, není kocour jako kocour...;-) i když, šunku by stejně sežrali oba, takže je to prašť jak uhoď! :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejsi Ty na Kocoura moc drsná?:-)

0 0
možnosti
AJŘ

A teď si Šárko představ, že máme doma 3. A začalo to tak nevinně.  koťata narozená v lese, blbci, říkali jsme si, přece je tam na zimu nemůžem nechat. Tak jsme si je přivezli domů, že budou na půdě, když pes kočky nesnáší a je schopen za nimi vylézt na strom. No zkamarádili se na zahrádce a jednoho pěkného dne, pes přivedl kocoura do baráku. Chodili jak prvomájový průvod. Pes, za ním kocour a kočka pro jistotu zahučela za sporák. A tak chodili po baráku a pes vysvětloval, tady je kuchyň, vedle obyvák a dál ložnice. Kočky zůstaly a já naiva, si myslela, že nikdy nebudu pucovat kočičí hajzlík, protože kočičky si řeknou, když budou chtít ven. Prd, Kakají jedině doma. Protože jsme jim vyrobili boudečku venku, nastěhovala se tam kočka bezdomovec. Než jsme ji stačili ulovit ke kastraci, povila koťátka a sama vběhla pod kombajn. Na smrtelném trávníčku jsem ji neprozřetelně slíbila, že se o haranty postarám. Jedna kočička putovala na jedno nádraží, kde staví vlakovou cestu, kocourek se ztratil a zůstala kočička. Někde sežrala nějaké maso a šlacha se jí omotala kolem jazyku. Než jsme na to přišli, část jazyku odumřela. Veterina, prachy schované na uhlí a já kojná krmím injekční stříkačkou a umývám, protože se nemůže olízat. Domácí kočky ji naštěstí nemají snahu sežrat, jako když byla venku. Na nic čas, kojím, kojím, kojím. Ale lepší se to, tak krom psa budeme mít doma 3 miciny;-D;-D;-D.

1 0
možnosti
FF

:-)Já k tomu bohužel nemám co říci neb jsem ve zvířecím světě už tak dokonale profláklej....kam se hnu, ví, že stačí udělat oči kocoura v botách,...a nechám se sežrat.

2 0
možnosti
Foto

;-DStačí návštěva, mluvit nemusíš:-)

1 0
možnosti
Foto

Super! ;-DR^R^R^ Kočičí granule obsahují podstatně víc masa, než psí, proto je psi rádi. Psí granule jsou naopak mastnější (a často slanější) a co je mastné, to je z pohledu kota dobré. ;-)

4 0
možnosti
Foto

No vidíš, to jsem nevěděla. Prima, že ses tu ukázala, odbornice přes koty:-)

Díky za návštěvu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný! 

Víš, že Bublin lidské jídlo nežere - Šunka? Co to jako je, to mám jako žrát takový hnus? To ani náhodou chci tu nejdražší kapsičku, která je na trhu, jinak sežeru tebe!!!

Ale syrové maso si dá rád, tuhle mi sebral z prkýnka celou panenku ;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak se Ti to konečně podařilo:-)

Jo syrové maso mu taky chutná, ten by mi dal,kdybych mu kousek neodkrojila!

Včera jsem kupovala v Penny kapsičky Kitekat za 70,-Kč/12ks.To je asi nejlepší akce, kterou jsem zatím na ně viděla.

2 0
možnosti
ZS

R^Šárko, pěkně jsi to popsala...

My jsme psí. Ovšem rodiče (taky byli vždy psí) si vloni přinesli domů dva kocourky. Jsou u nich ve sklepě, a protože bydlíme vedle sebe, pronikají i k nám. Do bytu je nepouštím, ale venku si s nimi užíváme to, co říkáš. Je zajímavé, jak se spřátelili se psy a ty jejich hry, to je nejlepší tv pořad dne! Mají se navzájem strašně rádi. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem psí i kočičí.:-)

 Díky za palec,Zuzi.

1 0
možnosti

Cizí vždy chutná lépe.Ta moje mě taky někdy vytáčí,ale je naše princezna.Je zajímavé,jak přesně ví,co vytahuji z tašky.Pokud tam není nějaká uzenina,tak do kuchyně nepáchne,ale když je tam šunka,tak to ví okamžitě.Tak vyvádí,že ji prostě kousek musím dát.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Zajímavé, jak ty mrchy psí i kočičí cítí maso, i když jsou na druhým konci bytu:-) Já když zašustím alobalem, tak je mám u nohou oba dva;-D

0 0
možnosti