Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, to se bude s postupujícím věkem zhoršovat a zhoršovat ;-D;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Jo, autopilot je strašněj prevít.  :-)R^

Já jel tuhle jenom pro chleba a dojel jsem až do práce.

11 0
možnosti
JR

J54a89r91a 68R50a31n78k

4. 2. 2015 5:05

;-) horsi by to bylo naopak;-)

4 0
možnosti
AJŘ

Ráno jsem si vylila kafe na klávesnici a teď poprskala monitor;-DR^.

7 0
možnosti
Foto

Proč to děláš? Cizí trapasy potěší nejvíce, že?;-D

3 0
možnosti
Foto

Vy se smějete,ale já byla rudá až na pr..;-D

Dík.

2 0
možnosti
Foto

R^..., nepřídám svoje hrůzné činy k lepšímu;-)

1 0
možnosti
VB

;D Rukavic je skoda, vsechno bylo v pytliku ;) Ja zas pravodelne kdyz s nekym telefonuju, zurive hledam mobil v kabelce, silena strachy, ze jsem ho ztratila :D

3 0
možnosti
Foto

;-D

Ne, vážně jsem nezkoušela lovit v koši na psí houna:-))

Já třeba zas hledám telefon, kterej leží přede mnou na stole:-)

1 0
možnosti
Foto

Konečně ses ke mně do diskuse protlačila, hurá!;-DR^

Ď.:-)

1 0
možnosti
Foto

kruci...tohle odněkud znám..:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Taky?:-) Není na roztržitost nějaká meducína?;-D

0 0
možnosti
Foto

Den blbec. Počkejte s přibývajícím věkem navzdory tomu, že ženám bývá furt dvacet. No, alespoň se tak cítí.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik