Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

My máme takové ty uzavřené záchody s "lítacími" dvířky a je to lepší. Zas mají kocouři dvě prima hry - jednak hrabou fakt pečlivě, a to i po stěnách (jsou fakt blbí!!) a jednak se vzájemně nechtějí pouštět ven a jeden drží dvířka, když chce ten druhý ven. Pravidelně to končí rvačkou až chlupy lítají. Na jaře míváme chlupatá i okna :-)

7 0
možnosti
Foto

To hrabání zdi taky nechápu:-) Uzavřený záchůdek plánuji,už mi to doporučilo víc lidí,ale až...víš kdy;-)

1 0
možnosti
Foto

Mamce vybírá kočičí záchody pes.:-/

1 0
možnosti
AJŘ

Náš by taky rád vybíral, ale kdo se s ním má pak pusinkovat?

0 0
možnosti
Foto

Já tedy usínám se smetákem v ruce pouze jsem-li nametenější než on :-)

7 0
možnosti
ZS

R^nametený smeták... to se mi moc líbí:-)

4 0
možnosti
DS

Šári, máme to podobně. U nás, nebýt mého úzkého přátelství s vysavačem a mopem, létají vzduchem umělecky pomíchané koule ze Samovo zrzavých chlupů, mých černých vlasů, kočičích chlupů a popílku z topení. Nebýt to tak velké krámy, nechám je v obýváku, aby byly stále po ruce. Těšila bych se na konec topné sezony (a línání), ale někteří jedinci doma línat nepřestáváme a s jarem jsou popel a piliny vystřídány pylem.

Ale zbavovat se žádného chlupatce ;-)nehodlám. Za trest budou se mnou muset zestárnout a dožít :-P!

Jo a kocour se nám taky měl tendenci promenovat po lince. Nepomáhaly ani "letecké dny", až kamarád poradil sprchu studenou vodou. Už se nepromenuje (ale žije a zlobí dál).

1 0
možnosti
Foto

Studenou sprchu mi radí lidi na zlobivé batole. Že bych to vzala jedním vrzem, myslíš?:-)

0 0
možnosti
Foto

kup kocourovi ten zastřešenej záchodek, sice je schopnej pár zrnek vyhrabat ven i z něj, ale proti tý každodenní apokalypse než jsem ho pořídila je to pohádka R^

3 0
možnosti
AJŘ

V tom případě já mládnu, protože zvířecí chlupy mne nevzrušují. A to máme doma 4.

7 0
možnosti
Foto

No vidíš, ty mladice:-))

0 0
možnosti
PS

Mezi mnou a psem je ten rozdíl, že nechávám chlupy i ve sprcháči. Mezi mnou a kočkou zase ten, že zanechávám stopy i v troubě nebo v lednici. Radikální řešení jako prevence se pokud vím neplánuje. Jestli Dáša čeká na dožití...

2 0
možnosti
ZS

R^Šárko, to je právě to, co mi na kočkách vadí, že lezou na stůl, linku... náš pes taky pouští chlupy, vysavač je bere a dobře se stírají vlhkým hadrem... ovšem občas si říkám, kde se ten psí chlup na lince vzal...8-o

P.S.: známka stárnutí to asi nebude, já to nemám;-)

2 0
možnosti
Foto

Hele, taky jsi začala běhat až před padesátkou a dřív jsi nutkáním na běh netrpěla;-D Každej máme něco:-)

1 0
možnosti
MS

Tipl bych si, že to není věkem, anóbrž tím domácím zvěřincem. Na to existuje jednoduchý recept, ale ten asi nechcete slyšet. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ne, nedám je pryč, počkám ,až chcípnou sami;-D

1 0
možnosti
VB

My sice nemáme psa ani kočku, ale děsně chlupatého manžela ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik