Diskuse

Jak jsme (ne)prodali auto

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, tak nám se ji podařilo prodat...to jsem Tě asi moc nepotěšila, že? ;-D Ale pro potěšení - než jsme ji stihli prodat, tak ji nějaký dobrák rozbil okýnko a vykradl ji...aspoň jsme ji nemuseli vyklízet..;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Víš co mě nejvíc se...štve? Že jsme do toho vrazili 3 týdny předtím peníze za opravy, které jsme mohli třeba vrazit do dárků...kdo to mohl tušit, že jo. No co, příště budeme chytřejší, staroušku;-D (budeme parkovat u tchyně na zahradě a s havarijní pojistkou:-)

0 0
možnosti
Foto

to se kradou i stařičké oktávie?

0 0
možnosti
Foto

Tak ať Vám v novém roce to auto zase někdo vrátí :-)

(pane zloději, a do postranní kapsičky můžete přihodit pár nugátů zlata)

2 0
možnosti
Foto

Já bych si spíš přála, ať nám někdo koupí jiné (novější) auto:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

J75a86n40a 27M39a18j11o67v27á

31. 12. 2015 17:13

No....aut ještě bude... (ať se tomu zloději zauzluje jazyk a ať už si nikdy neto...!!).

Vám dobrý rok a v něm spoustu zdraví a práce :-):-)

1 0
možnosti

Sláva!!!

Naše policie už to vaše auto našla.

Nejlepší policie na světě!!!

(Drobný vtípek a hezký Nový rok!)

0 0
možnosti
Foto

Jste mi zkazil radost,ale odpouštím Vám:-)

0 0
možnosti
Foto

Přeju taktéž vše nejlepší a hlavně buďte zdraví...když jste byli nechutně ušetřeni prodeje, tím dřív se dopustíte koupě:-)

1 0
možnosti
Foto

Koupě musí počkat, min. půl roku:-)

Vše nej i Tobě a vyjímečně jsem ti dala plus:-)

0 0
možnosti

Tak to je mazec! Kéž by tomu lapkovi za tohle ruce odpadli!

Do nového roku vše dobré, hlavně zdravíčko a naše kavalírka nechá pozdravovat:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby mu uhnily ty zlodějský pracky..;-€

Děkujeme a psí pozdrav jsem vyřídila.;-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Šárko, upřímnou soustrast. Jen mě tak napadlo, což takhle zopakovat památnou akci "sluchadlogate"? Třeba by nové auto bylo už koncem ledna...:-)

4 0
možnosti
Foto

To naštve, ale je fajn, že to berete s nadhledem. Třeba vyhrajete ve sportce a tak budete mít aspoň místo v garáži.

1 0
možnosti
Foto

Tak to asi zkusím vsadit,ale spíš Eurojackpot, tam už je přes miliardu:-)

0 0
možnosti