Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Těch normálních rodičů a dětí je většina, jenže ti problémoví zase hodně vyčnívají, lidé si pak ty historky pamatují. Vypadá to pak, jako by byl svět plný spratků a nekompetentních rodičů. :-)

2 0
možnosti
KLS

Normální rodiče s dětmi do hospody nechodí, a proto je náš svět plný spratků:-)

3 0
možnosti
Foto

Strávil jsem týden v jednom rekreačním středisku s "hordou" asi 14-ti letých puberťáků ze Švýcarska. Teoreticky ta nejhorší noční můra.

Byli tiší, ukáznění, bezproblémoví, věnovali se převážně sportování. Až jsem to skoro nechápal. :-)

5 0
možnosti
KLS

Jestli to nebylo tím, že to byli Švýcaři...

2 0
možnosti
VB

Nj, o tom to totiz je. Deti jsou odrazem svych rodicu ;) Nevycvalani protivni dospeli vyrabi nevycvalane ujecene haranty :) Takze nas vsech tady se to netyka :D

9 0
možnosti
Foto

Byli jsme celý víkend v hotelu, kde děti tvořily minimálně polovinu osazenstva - mám pocit, že pokud někdo dělal bordel, děti to nebyly. Jo,jde to! ;-)

4 0
možnosti

Tak jednu karmu za "upozornění", druhou za celý článek. Ale tu druhou už mně to nechtělo vzít!:-)

2 0
možnosti
Foto

Od Vás mi stačí jen jedna a úsměv k tomu;-) Díky.

0 0
možnosti
ZS

Je super, že máš dobrou práci, a že jsi spokojená... ;-)

Pak dej vědět, co německý zájezd. Němci byli uřvaní vždycky, tak jsem zvědavá.;-)

4 0
možnosti
Foto

Dospělí Němci jsou hlučnější,ale jsou v pohodě (a štědří);-D

3 0
možnosti
AJŘ

Tak jsem ti šoupla karmu, i když já bych tam seděla jako na trní a čekala, kdy to přijde.

4 0
možnosti
Foto

Já nemám čas sedět jako na trní;-D

0 0
možnosti
KLS

Já bych vyhlásila soutěž "Kdo nejrychleji vytře vlastníma tepláčkama podlahu a vyleští svým tričíčkem půllitry";-D

3 0
možnosti
Foto

No vidíš...tak příště budu soutěže vyhlašovat já;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,99
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik