Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je smutné, nežijou pro nás ta zvířátka dost dlouho, no. Ale určitě bude líp.

Docela mě tu ale překvapuje, kolik lidí je proti psovi z útulku. Nalezenci a zachráněnci bývají ta nejvděčnější stvoření, která by za svou smečku položila život, jiné psy jsme v podstatě nikdy neměli a ani s malými dětmi nebyl nikdy problém. A na problematického psa by vás stejně v útulku upozornili a nejspíš by vám ho ani nedali.

Ale zas je fakt, že pokud má člověk nějaké oblíbené plemeno, tak se ho chce držet. My máme asi "kliku", že těch vyházených a opuštěných vlčáků bylo vždycky nepřeberně...:-/

1 0
možnosti
Foto

Martino, trošičku jsme to přehodnotili, viz můj příspěvek pod Vámi. Budeme mít dospělého Kavalíra z nadace Kavalíři v nouzi.:-)

1 0
možnosti
Foto

Takže štěně asi nebude, vypadá to, že si vezmeme opuštěného Kavalíra od nadace Kavalíři v nouzi:-) To je nadace, která zachraňuje kavalíry z množíren, nebo si vezme do dočasné péče kavalíra, kterého opustil (nebo mu zemřel) páníček.

U tohoto plemene se prostě nebojím problémů s agresivitou:-)

3 0
možnosti

Držíme packy, ať se najdete.

2 0
možnosti

..nic ve zlém Šárko...ale najděte si veterináře...se smyslem pro realitu....já mám jako vet...doktora..kamaráda z gymplu....volám ho až v okamžiku kdy si rady nevím...a on mi na oplátku na rovinu řekne...kdy už to nemá cenu....pak jdu kopat jámu...a on koná....nebožtíka zakopu.....slzy roním jako hysterická ženská...následně se zpravidla ožeru jako prase... ale mám to za sebou....;-)

2 0
možnosti
Foto

Však ona nám to rovnou, že naděje je mizivá, že to může zkusit,ale...a když po dvou dnech nedošlo ke zlepšení, ukončili jsme trápení.

0 0
možnosti

Tak to je mi líto :-( Snad se vám podaří novou Šmudlinu najít...

1 0
možnosti
Foto

Šárko dost o tom vím;-(, s kočkama to je stejný a kdo říká že kočky neumí vítat, nemá pravdu...vybrečeli jste si novýho, a to je fajn;-)

1 0
možnosti
Foto

Cítím s Vámi. V listopadu nám odešla fenka kavalíra na záhadnou nemoc. Její bratr tak strašně truchlil (a my s ním), že jsem obvolal známé a za pár dní jsme si jeli pro "náhradní "sestřičku. Takže jsme opět kompletní. Pro povzbuzení: http://www.nebakov.cz

1 0
možnosti
Foto

Díky za odkaz, určitě se podívámR^

0 0
možnosti
Foto

Śárko, nikdy jsem u takových posledních chvil nebyla , ale pamatuju... až jindy... teď ne. Tím jen chci říci, jako jsem to napsala Honzovi Pražákovi, zopakuju:

Vážím si všech, kdo umějí o zvířata pečovat, vezmou si je z útulků, dokážou jim pomoci a své osobní pohodlí obětovat. Já psa v dětství doma , ani v manželství mít nemohla...

a víte tvrdím, i ten konec je věc , s níž se třeba děti maji nějak adekvátně setkat.

Držím palce, ať se bolest po krocích vzdaluje a je lépe a lépe.V

1 0
možnosti
Foto

:-)Díky za komentář,Radko.

1 0
možnosti

Šárko, držím palce - teď, i při výběru nového psího kamaráda či kamarádky:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dík,Maruško. Po dvou psech bychom chtěli fenku..ale kdo ví, jak to dopadne, třeba bude Šmudla č.3;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik