Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Hezké (až na ta stará kolena :-)). R^R^ Mohu vás ale potěšit, že pamatuju doby, kdy my, staří blbci, jsme sbírali víčka od lahváčů i nealka, protože se nějakým způsobem prolátlo, že na rubu víčka pod plastovou fólií se mohou nacházet všelijaké (i exotické) názvy všemožných zahraničních výrobců piva a nealka. Šlo nejspíš o zmetky výrobce víček, které nemohly jít zahraničním odběratelům, tak se ty plechy ve výrobě obrátily a na druhou stranu se vytiskly emblémy Kofoly, nebo jiných českých firem. Já sám jsem měl sbírku asi 12 víček s arabskými nápisy. A musím se přiznat (a nebyl jsem sám), že jsem kolikrát nakoupil několik Kofol jen kvůli tomu, že by se pod víčkem mohl skrývat nějaký zajímavý exemplář. :-)

3 0
možnosti
Foto

:-)Díky. Prostě chlapi jsou odjakživa sběratelé.R^

1 0
možnosti
ZS

R^...tuhle jsem urputně v Lidlu odmítala nějakou pidihračku až do doby, než mi moje známá řekla, že je musím sbírat a pak jim je dát... tak jsem je sbírala a schraňovala na lednici několik měsíců. Když jsem je pak předala, žádné nadšení se nekonalo, zřejmě už měli jiný zájem.;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem jednou sbírala nálepky kvůli známým..a pak jim je předala a už bylo pozdě, plyšáka už měli a akce končila:-))

1 0
možnosti
Foto

ale aspoň kolo pod víčka nedají:-)

2 0
možnosti
DS

Pěkný, Šári, nás to teprve čeká ;-D. A že je manžel sběratel! Karma ToběR^

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že je sbírá spíš kvůli sobě, ale nepřizná to;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty jo...to jsem ale ráda, že jsem "reklamoslepá" a v tomto směru naprosto nepoužitelná, takových starostí, co je s "blbejma" kostíkama...uf.

Tobě karma.:-)

3 0
možnosti
Foto

Jsou to přímo kardinální starosti;-D Víš co, znáš chlapy, jací jsou hračičky, někdy ho podezírám, že to sbírá kvůli sobě!;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik