Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kostíky nepokládám ani náhodou mezi jogurty, myslím tím takovou tu polotuhou bílou "věc", co vznikne po zaočkování bakteriemi mléčného kvašení při správné teplotě a několika dnech "kysání". Je to nadstavovaná umělina, ve které je pravá snad troška mléka ze začátku výrobního procesu. Ale jinak, pravda, jsou Kostíci oproti jogurtům obohacenější některými vitamíny a také hromadou cukru. Tolik k té potravině. Přiznám, že jsme se v minulosti také nechali několikrát strhnout k nějakému sběratelství magnetek Kostíků, v současnosti jsou však děti odrostlejší, tak frčí "tetovačky" z jiných "rádobyjogurtů" (Olmíci...:-)). Škoda, že nemaj nějaké tyhle "přidané hodnoty" třeba Floriány (už "troškuvíc" jogurty) nebo Lipánky (tvaroh, smetana, cukr, nic víc navíc). Mno, trochu prudičského příspěvku ke kvalitě potravin....nenechte si zkazit mnou den a mějte se hezky.

PS: Jinak povedený a vtipný článek.;-)

1 0
možnosti
Foto

Já vím, že ty jogurty nejsou žádná výživná bomba:-) Sama mám raději Floriány, nebo Krajanky,anebo ty ve skĺe.

Díky za pochvalu, jsem ráda, že se líbilo.

0 0
možnosti

No Vy to aspoň děláte pro dítě...Ale mě před cca měsícem/dvěma dostala Albertí akce...Něco jako zahradničíme s Albertem. Za 200 nákupu člověk dostal 4 nálepky, které si lepily do bezva sešítku. Ano, koupila jsem si sešítek a lepila jak magor. Doufám, že jako omluva poslouží to, že některé ty nálepky voněly a jiné byly dokonce plastické!!! Jo a pozor - někdy tam místo nálepky byl pytlíček se semínkama - rajčata, kopr, bazalka apod. Prodávali k tomu i květináček. Ano, mám doma i květináček. I ve 30ti se dá zmagořit :-)

2 0
možnosti
Foto

Šári, na digestoři mám historickou sadu Kostíků - vláček z roku 2009, dále historickou sadu - abeceda se zvířátky ze Zoo z roku 2008... Ale nemám je úplné. Je pravda, že jsem tehdá též otáčela víčka a hledala chybějící obrázky, a jogurtíky...jsem většinou též nakonec jedla sama (a nechutnaly mi příliš, zřejmě proto jsou sady neúplné;-D). Ještě před tím byly jiné sériové mánie, ale ty již skončily v popelnici...:-)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že je nás postižených fakt hodně;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, zdravím.... mám to za sebou, ale vlastně nemám... pořád se ptají ...sbíráte???... furt mi cpou nějaký pytlíky s pidivěcma .... jako by nestačilo, že dceři ještě ve dvanácti stálo za to sbírat taková ta zvířátka s olbřímí hlavou na milimetr silném krčku , na němž se ta hlava -pětkrát větší než tělo - točila:-) hezký večer Ti přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj,Radko:-) My budeme sbírat asi ještě hodně dlouho:-))

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, tohle sbírání a hledání je mor. Jako děti jsme to dělali ve velkém, pak se to vzájemně vyměňovalo, to byly leckdy kšefty.8-o;-D Teď už sbíráme jen samolepky na všemožné plyšáky, co mamka MUSÍ mít.:-)

1 0
možnosti

Ano, plyšáky také musím mít. Pro naše psisko. Co to dá práce, než vyberu toho správného. Jeden má moc tenké nohy, to by naše zlatíčko ukouslo, tento zase moc tenké a dlouhé uši atd. Nejvíc jsem perlila v prosinci. Když jsme šly se sousedkou z obchodu, povídám jí počkej až to strčím do tašky, aby to pejsek neviděl, chci mu to dát k narozeninám;-D.

4 0
možnosti

zasadne bilej, poctivej, tucnej - a doma z nej ruzny mixy - na co je zrovna chut...ja vim, k tomu clovek musi zestarnout...maly deti proste chtej ty barvy a larvy a janevimcojeste.cz, zdravim, Sarko, fajnovej vecer preju. pekny cteni

2 0
možnosti
Foto

Já mám ráda Krajanku:-) Anebo ten ve skle, borůvkovej.

1 0
možnosti

D93a12v93i29d 30V53l58k

3. 4. 2016 19:42

Dávám po druhé karmuR^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jsem ráda, že tohle jde už mimo mne, píši "už", protože i můj muž jednou tomu podlehl a kupoval to domů8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

My jsme s tím začali nedávno:-) Ale zjistili jsme, jak je hledání posledních dvou kusů parádní adrenalin;-D

0 0
možnosti

D78a69v65i49d 74V15l45k

3. 4. 2016 19:12

My máme doma plyšové ovoce a 2x:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

A co? Kukuřici, mrkev...? Pochlub se;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik