Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdá se, že ač z krajů jsme různých, měli jsme štěstí na babičky, které nebyly s to pochopit, že nacpat se před obědem je skvělá věc a že bez ohledu na toto nacpání zvládneme ještě spráskat oběd a shánět se po něčem malém k zakousnutí na doražení.

1 0
možnosti

Když ony jsou ty žláchotiny taková dobrota

1 0
možnosti
Foto

To je marný, pro mě už "žláchotinami" jednou provždy zůstanou diskuzní příspěvky. ;-D

A jen pro pořádek, u nás v rodině se také používá výraz "netláskej".

1 0
možnosti
Foto

;-DJo, pro mě asi už taky.

0 0
možnosti
Foto

Já ho teda taky neznám, ale tvoje babička by se mi moc líbila R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Byla fajn, i děda- oba moc a moc;-D

Ona zemřela celkem brzy, v 74letech;-(

0 0
možnosti

D45a85v31i92d 40V12l31k

17. 4. 2016 19:29

A víš co jsou to třeba "Trcule"? Nebo když je něco " Murišovaté"?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tímto jsi zasáhla do kauzální struktury vesmíru. Teď už strejda G na žláchotiny hází dva odkazy. Tak rychle vytáhnout stroj času po tetičce Emilii a věc napravit... :-)

3 0
možnosti
Foto

Odkazy na můj blog na Idnes;-D

0 0
možnosti
Foto

Strejda Google nezná a přitom zjevně existuje.;-D Přepišme historii!;-)

Mně mamka vždycky říkala, že mi ty sušenky vyndá z břicha.8-o Děsně mě zajímalo, jak...;-D A babička z otcovy strany nám vždycky chtěla upřít snídani, když jsme vstaly po 8:00. To, abychom jedly oběd.;-O

1 0
možnosti
Foto

Víš jak. Žádné dítě kvůli tomu ještě hlady neumřelo;-D

Jo a ještě jsem si vzpomněla, když jsem slídila v lednici, nebo špajzu na: "Nevyslizuj!";-D

2 0
možnosti

J23i21ř44í 26J71o35n37á32š

17. 4. 2016 17:10

Takže,ať žije šláchota! Každý si pod tímto pojmem představit cokoli ošklivého,ale pro mne je šláchota to nejlepší!!!!!R^V

1 0
možnosti
Foto

Jo, já tam půjdu a řeknou mi:" Teď! Teď tady byl! Cimrman!";-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik