Diskuse

"Von je to Drtikol.."

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přidám dnešní zážitek. Jeli jsme busem do Boleslavi. Tomášek byl moc hodnej,ale...má náplast na prstíku, která už mu nedržela. Já jí musela asi 30x zkoušet znovu nalepit, jinak by začalo být zle. Vystoupili jsme, náplast jsem zahodila a Tomík sebou mrsknul na zem a začalo rodeo. Takže jsem ho drapla do náruče, schytala pár kopanců a letěla jsem do lékárny koupit náplasti:-))

Zpáteční cesta už byla zase bez problémů.

1 0
možnosti

Šáry hodně sil a pevné nervy:-). Někteří tito lidičkové jsou geniální matematici, či iťáci, tak třeba je Tomášek skrytý talent:-)

1 0
možnosti
Foto

Tomášek je velice manuálně zručný:-)

Díky, mějte se krásně.

0 0
možnosti
Foto

Držte se pevně, oba.R^

1 0
možnosti

R^ Šárko, pevný nervy přeji. Ale jak jsem tě poznala, ty to dáš.

1 0
možnosti
Foto

ale na návštěvu radši jezdit nemáme, že jo;-D

0 0
možnosti
Foto

Chtěl jsem Ti napsat vtipný a trefný (jako vždy) komentář už včera, pak jsem ho chtěl napsat dneska ráno, ale můžu napsat jen jediné: Nemám slov (a to už je co říct). R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Martine, klidně vtipkuj, humor nás drží nad vodou;-)

1 0
možnosti
Foto

Můj obdiv všem rodičům s autistickým dítětem. Vždy se před nimi hluboce skláním. R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji:-)

Naštěstí to je lehčí forma, takže se to dá zvládnout, i když někdy mám pocit, že to horší být nemůže. ale pak zase přijdou světlé chvilky, ono se to střídá (našěstí rovnoměrně:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, pozdravení a povzbuzení a palec nahoru, za článek, za to, co je ještě hlouběji a popsat se to asi ani nedá... a za tvé rozhodnutíR^... protože, kousavá poznámka poznatků školních...i nemám čas a musí sám... slyšíme.

2 0
možnosti
Foto

:-)Radu, nechtěla jsem o tom dřív psát..ale co už. Je to venku:-)

Díky za palec.:-)

1 0
možnosti

Šári, hodně síly, nervů, trpělivosti a pochopení!

1 0
možnosti
Foto

všechno potřebuju, dík,Maru:-)R^

1 0
možnosti

dozvis se spoustu takovejch veci, ke kterejm se lidi s "hodnejma" detma jen tak nedostanou, Sarko

at vam ten spolecnej zivot pekne klouze....

2 0
možnosti
Foto

Marku,někdy to klouže tak, že si dám na budku,ale musím se hned zvednout a jít dál.:-)

0 0
možnosti