Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná, že by měla být GPS navigace namluvená jak ženou (pokud možno s neutrálním hlasem, ne žádnou sexbombou) tak mužem (ještě před pár lety frčel navigátor Pavel Liška) a ten přístroj by se prostě přepnul do patřičného modu, podle toho kdo zrovna řídí. A byl by v rodině klid.;-)

No hlavně že jste dojeli a užili si koncert.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Lišku si pamatuju. Ze začátku takové oživení, semtam i vtipné,ale časem to člověk stejně přestane vnímat,

Za mě bych brala, kdyby v GPS mluvil Jiří Bartoška;-DV

3 0
možnosti
Foto

Když jedeš sama, nemůžeš v mapě číst.;-) Ale s živým a schopným navigátorem to je bezpečnější.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ten můj buď spí, nebo sleduje navigaci;-D

1 0
možnosti
ZS

Už jsem zažila, kdy navigace v tunelu řve jako šílená - odbočka doprava, odbočte doprava... perné chvilky. Kamarádka zase vystoupila z auta, když je v Chorvatsku hnala na okraj srázu a její muž trval na tom, že je to určitě správně, když to říká GPS....

1 0
možnosti
Foto

Taky dobrý:-))

Zuzko, díky za nákuk a hezký den.;-)

1 0
možnosti
JJ

Na D1 okolo Sázavy jsou zrovna opravy.

Jet po staré je fajn. Teda pokud víte kudy ta stará vede a jezdíte ze stejného směru jako my. Z Říčan po staré benešovské. Odbočit na Jevany, projet okolo hotelu z Dovolené s Andělem a potom po silničce ve stínu lužního lesa až do Stříbrné Skalice. Dále kousek podle Sázavy a už je tu Sázava město.

Mám tu cestu ráda. Akorát naši raději volili variantu jedeme po dálnici...

1 0
možnosti
Foto

Já myslela, že Dovolená s Andělem se točila na Mácháči:-) Dé jedničce se, pokud možno, snažím vyhnout skoro vždy. Ale R10 mě baví.:-)

0 0
možnosti
Foto

H64a53n38a 30V86l73k24o46v56á

26. 6. 2017 16:33

Víte, mně se při těch všech opravách na dálnici kolem našeho města začíná zdát zrychlení z padesáti v obci na sedmdesát na okresce na Vysočinu jako orgasmus...

Jinak Sázava je skvělé místo, stejně jako celá VysočinaR^ (a o prázdninách ve Žďáru Horácký džbánek u Kinského na nádvoří...)

1 0
možnosti
Foto

A to jste ještě neviděla rozkopaný Liberec. Chudáci přespolní,co to tady neznají.

Posázaví je kouzelné:-)

1 0
možnosti
BV

Navigace je nepochybně velmi užitečný nástroj, který oceníte při cestách do neznámých míst. Osobně nevigaci nemám a většinou se bez ní klidně obejdu. jezdím po známé oblasti po paměti. Nicméně na dlouhé cesty zejména do ciziny si jií rád půjčím. Je to nesmírná pomoc a velký přínos k bezpečnosti. Pamatuji si na svou první cestu do Německa, kde mi značné potíže činil neznámý systém dopravních značek a informačních tabulí a trošku jsem bloudil

Dovedu si stěží představit jak bych bez navigace zvládnul cestu pro loď do Hamburku s 13-metrovým vlekem. Nemám moc zkušenosti s vleky, ale ten 13 metrů je opravdu chuťovka. Nedovedu si představit jak bych s ním "kufroval" v Berlíně, kdyby mě ta navigace neprotáhla po objezdech.

Nicméně i ta navigace není všemocná, cestou zpátky v noci jsem narazil na objížďku a skončil jsem na dvoře nějakého statku. Pak mne ta navigace protáhla po nějakých okreskách, kde jsem naštěstí nepotkal nějaké větší auto. Ale byl jsem štastný když jsem nakonec najel na hlavní.

2 0
možnosti
Foto

Navigace dost často v domnění, že chcete ušetřit kilometry, posílá po největších dírách..znám:-)

0 0
možnosti
Foto

A čo ty si, teta, predstavuješ pod takým : "že jsem vždy dojela tam, kam jsem chtěla"? Já jen, že jsem si vzpomněla na cestu do Kroměříže. No, nakonec jsme tam teda fakt dojely, ale... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vážení, tak tuhle osobu já vůbec neznám a nikdy jsem s ní nikam nejela, aby bylo jasno!;-D;-D

1 0
možnosti

Moje řeč. My, co se orientujeme dle slunce a železničních tratí, žádnou přinlblou navigaci nepotřebujeme.

I když, jednou v deset večer ve tmě poblíž hornolužické Kleinwelky (po cestě z Berlína do České Lípy; mám takovou zkratku) byla drahá spolujezdkyně diametrálně jiného názoru.

2 0
možnosti
Foto

:-)

Mimochodem, konečně jsem viděla nové zrekonstruované nádraží v Lípě. Takové tuctové, ale zřejmě dle norem EU.

0 0
možnosti
DP

Jednou jsem vezla tátu do lázní, kamarád mi nabízel, že mi půjčí navigaci. Hrdinně jsem odmítla : "Navigace je pro sraby, inteligent ovládá čtení v mapách." Jistě si dovedete představit ten hurónskej smích, když jsem mu volala z Hradce Králové, ať mi řekne, kudy mám jet. A stejně mám radši mapu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak pokud jste ho nevezla do Teplic v Čechách, tak se Hradec dá ještě pochopit;-D

0 0
možnosti
SH
Foto

myslíš s naginací, nebo s mužem?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik