Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Držím R^R^R^, ať se vše daří.

1 0
možnosti
Foto

Tak třetí den školky..a my jsme oba zaspali. Já jsem teď vstala, Tomášek má ještě půlnoc. Už to (ho) nechám být, stejně jsou děti venku na procházce,ale zítra si uděláme reparát:-)

1 0
možnosti

To přišlo docela nevhod když si zvyká.

Aby to nebral tak, že když nebude chtít, nemusí.

1 0
možnosti
Foto

Tak ať pošle holčičce omluvnou esemesku :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Ty máš tak skvělé nápady, kde na ně chodíš?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Držím palce, zatím si vedeš statečně, ale ono si nevybereš, moje děti chodily do školky radostně a nebyla jsem schopná jim vysvětlit, že o víkendu je ve školce zavřeno a žádné děti tam nejsou. Nutily mě, abychom se tam o víkendu šly pro jistotu podívat. Tvrdila jsem, že je to zbytečné, že v sobotu a v neděli je školka zavřená a nikdo tam není. Děti kontrovaly tím, že když jsou zavřené dveře, je třeba zazvonit jako ve všední den. To nevysvětlíš, došlo to tak daleko, že odmítaly odjet na chatu, protože by jim ve školce něco uteklo.

3 0
možnosti
Foto

No tedy, gratulace k výkonu....já si tak užívám, že mám tohle všechno dávno za sebou a starají se jiní:-) R^

1 0
možnosti
Foto

Jak já se na to těším!:-)

0 0
možnosti
JS

R^Šárko, dávám tomu čtrnáct dní a bude vstávat dřív než Ty a budit Tě, aby se's už konečně oblékla. Aby nepřišel pozdě ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kéž bys měla,Jani,pravdu.

Mimochodem- na té maringotce trávíte všechny víkendy?;-) Že bych se na vás přijela podívat.

1 0
možnosti
Foto

:-)...ono to pude....R^

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, druhý den už jste přišli oblečení, jsi úspěšná krotitelka chobotnic.;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

A třetí den vstane sám..si to maluju;-D

1 0
možnosti
Foto

Vypadá, že to rozchodí.;-)R^

1 0
možnosti
ZS

Tak se mu ve školce líbí, to je fajn... přeju lehká rána... jsem tak ráda, že vypravuju už jenom sebe:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik