Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Přečetl jsem si to pozdě, ale přece.

1 0
možnosti
Foto

I pozdě se počítá:-) Dík.

0 0
možnosti
Foto

Jasně,naposledy jsi tu byl loni:-). Ahoj a díky za návštěvu,jsi vždy srdečně vítán.

0 0
možnosti

velkej obdiv a preju vsem Vam doma klidnej rok

1 0
možnosti
Foto

Marku,hodne zdraví a štěstí v novem roce. A neobdivovat,usmát se!:-)

0 0
možnosti

Příště bude lepší nějaký měkčí dárek - třeba gumový člun.

Ach jo!

1 0
možnosti
Foto

Teď si na to,dvojče,kápla! Hračky jedině gumové;-DR^

2 0
možnosti
Foto

co jsem odpozoroval...zvládáte to s noblesou:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak příště pobuď déle a uvidíš:-)

0 0
možnosti

D26a75v82i22d 20V54l11k

7. 1. 2018 7:45

Hodně sil Šari:-)R^

1 0
možnosti

R^ Vám za článek a R^ čtenářům za diskusi!:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)Vám za palec. Diskuse je milá,to je fakt,ale někdy bych klidně brala i nějaké to špičkování.:-)

1 0
možnosti

Ano, ať nedostanete tramvají do hlavy, nebo do jiných zajímavějších partií, které pak mohou chybět - Vaši tramvajáci.

1 0
možnosti
Foto

Ono prý dost bolí i dostat vlakem do hlavy,říkají strojvedoucí.

0 0
možnosti
Foto

Šári, ať se všechno k dobrému, třeba i pomalu, obrací...V

1 0
možnosti
Foto

Jani, víš, jak jsem nedočkavá...a slovo pomalu mě ničí;-D

0 0
možnosti
Foto

Do příštích Vánoc se to čelo zahojí, Tomášek povyroste a třeba vezme tramvaj na milost.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem si s ní hrála já;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS