Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná by stačilo se na pozdě příchozí zazubit a oni by utekli.

0 0
možnosti
Foto

To jsem zkoušela a vydrželi.

0 0
možnosti
Foto

Tady mají pracovníci pošty tak špatné renomé, že výraz "going postal" se používá jako slang pro "rozzuřit se" :-/

https://en.wikipedia.org/wiki/Going_postal

Tak přeju české poště mnoho klidných let a pohodových lidí. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Chceš říct,že americká pošta má ještě horší pověst.než česká?:-)

0 0
možnosti

R^Vše je o lidech.

1 0
možnosti

Paní Medková, napsala jste to velice hezky a je dobré si přečíst takový pohled z druhé strany. Máte pravdu. Za vším je třeba hledat konkrétní lidi a Vy jistě nemůžete za to, že pošta není schopná doručit zásilky. Bohužel jste v té nárazníkové zóně. Já myslím, že pošta má především neschopné vedení, ale to sedí někde v klidu a teple a bere za svoji mizernou práci jistě velice slušné peníze, aniž by neslo nějakou zodpovědnost za tristní stav, ve kterém se Česká pošta nachází.

2 0
možnosti
Foto

Když jsem pracoval v soukromé firmě a byl ve styku se zákazníky, bylo základní pravidlo: Já jsem firma. Zákazníka nezajímá, jestli něco zkazil někdo jiný z mé firmy. Nikdy, nikdy se nesmím omlouvat tím že něco zkazil kolega. Firma způsobila, firma vyřeší. Interně si potom všechno vyříkáme. Doručovatele, který mi místo zazvonění dá lísteček Nezastižen, neznám. Jdu na poštu a kterýkoli zaměstnanec je pro mě Pan Pošta. Může mě - s písemnou stížností, samozřejmě - poslat za někým kompetentním, ale slova "Já Vám nedoručuju, nashledanou" mi spouštějí alergii.

1 0
možnosti
Foto

Řešíme to tak, že na místě sepíšeme reklamaci, pokud si zákazník přeje, nebo zařídíme opakované doručení. Víc se na místě, kde podupává netrpělivých 10 lidí za ním, udělat rychleji nedá. I ta reklamace zabere dobrých 10 minut, i když je to teď před PC rychlejší, než to smolit do papírů.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobře Ty! :-) Ale to jsi neviděla naší poštu.... tam fakt popsaný věci neplatí, sorry :-).

1 2
možnosti

Mé zkušenosti s Českou poštou jsou jen dobré. Skoro to ani nechci psát;-D, abych to nezakřiknul, ale dopisy a balíky, které odesílám jsou doručovány včas a v pořádku, zásilky, které dostávám taky. U přepážky se setkávám jen s vlídným jednáním, prohodíme pár slov navíc, i když se neznáme. U Checkpointu je to bez problému a rychle vyřízeno a ještě mi poradí.

Když to po sobě teď čtu, vypadá to jako objednaná reklama, ale není, opravdu není;-D. Možná jen mám štěstí na takové milé a pečlivé zaměstnance pošty jako jste vy, paní Medková:-)R^.

3 0
možnosti

S poštou v zásadě problém nemám, až tyhle Vánoce, ale důvody chápu, příbuzná taky dělá celý život na poště a léta poslouchám její plačky. Neodpustím si ale okomentovat to "pronikání" zakazníků 20 min po zavíračce. Dnes opravdu málo kdo má padla v tolik, kolik mu končí oficiální pracovní doba, bez ohledu na to, jestli už padá na hubu, nebo ne a zdaleka ne všichni to mají proplacené. A místo napůl sjeté rolety je asi lepší pověsit cedulku "zavřeno".

2 0
možnosti
Foto

Pronikání bylo před Vánoci a už toho bylo dál moc:-) V běžné dny se to tak často nestává,bohudík:-)

0 0
možnosti

Po více než dvaceti letech u pošty mohu jen potvrdit. Karma.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji,kolegyně.;-) Která pošta,mohu být zvědavá?

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik