Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem byla cca hodinu na Titulce. To je tady běžné?8-o že někdo je na Titulce 24 hodin a někdo hodinu? To samé se stalo s blogem paní Šiandr...malá čtenost,žádné hádky,tak šup s tím pryč?

0 0
možnosti
Foto

Titulka se v pracovní dny mění cca v 10 a v 16, o víkendu jen ráno. Hodina zavání.

1 0
možnosti
DP

Taky by mě to nakrklo. Oznámení podej, třeba se jich sejde víc.

1 0
možnosti
Foto

Víš, že moc nečtu, ale když jsi na titulce, přečetla jsem a stálo to za to ;-D Chudáčku, promiň, že se směju, taky by mě to nakrklo slušně řečeno, ale napsala jsi to tak vtipně, že se prostě musím smát R^Ale je to síla toto a dobrá rada ... stát tam měsíc ;-)

1 0
možnosti
Foto

To mi ani neříkej,že mě nečteš;-D

Díky,Kájo.

1 0
možnosti
MK

Já bych to nenechala. Mně tam totiž nesedí ten časový údaj. Banka tvrdí, že žádost o vydání peněz byla v 19.25 a peníze byly odebrány v 19.38? To jako 13 minut ležely v přihrádce ATM? Pokud vím, tak peníze vyjedou do 1 minuty, pak nějakou minutu nebo 2 leží jsou v té škvíře a pokud je tam někdo zapomene a neodebere je, po 2 minutách se vracejí zpět do bankomatu.

5 0
možnosti
Foto

teď už všechno chápu;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ano,jsi velice vnímavý.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jak já nerada navštěvuji tento krámek! To ti věřím, na to nezapomeneš dlouho;-€R^

1 0
možnosti
Foto

to se ti nedivím, to by nakrklo každého;-O

ale hlavně že nakonec do Liberce pěšky nemusela;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pořád to ve mně vře,Líbo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Chodím jen do bankomatů u poboček bank a dost často je "prohmatávám", jestli tam není něco připevněné. K peněžním mašinkám na nádraží nebo v metru mám dost nedůvěru, to radši platím poplatek za výběr z cizí banky, když ta moje není po ruce.:-/

2 0
možnosti
Foto

Už ji mám taky:-) Ale bankomaty neosahávám,to radši ne...Me too;-D

1 0
možnosti
MV

Hotovost, to je to slovo. Léta už s bankomatama nekamosim.

3 2
možnosti
Foto

Marku, z 80% platím radši kartou, hotovost moc u sebe nemívám. Jenže když už jsem vybírala, tak i na to pozdější mecheche v Brandýse.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik