Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^pěkně napsané. Já, před pár lety , coby chudá studentka hradící si školu, brávala jsem spolustudentky na palubu..., jsem jednou ze školy těžce dojížděla. Svítilo to na mne již při výjezdu, hrdině jsem minula dvě benzínky a z každého kopce na neutrál, ...bych ušetřila, byl to opravdu pěkný adrenalin. Dojela jsem domů na parkovací dvorek...namísto abych dojela pro benzín. A ráno s hrůzou, zda nastartuji a dojedu, abych nakoupila benzín...měla jsem kliku, byly tam max 2 litry:). Už bych to neudělala. Jinak tankuji nejpozději při čtvrtině nádrže... Pozdravuj Ostravu, Ostravaky a navštěvniky Ostravy;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Včera jsem si na Tebe vzpomněla,když jsem byla na návštěvě u Vandy:-) měla jsem hodinku čas,než jel další vlak. Okolo vlaku se točí i můj další blog.;-D

1 0
možnosti
Foto

J94a86n40a 71M31a91j18o75v52á

25. 10. 2018 23:37

Četlo se to dobře...ale...tedy peklo. Tohle by na mne nebylo, dopřávám si jiné adrenalinové sporty a dost ráda k nim v klidu dojedu :-).

1 0
možnosti
Foto

Peklo vypadá jinak,Jani.:-)

Jsem ráda,že se ti libilo.

0 0
možnosti

pchá s benzíňákem to není až taková frajeřina. To takovej diesl... (karburátor se zavzdušní, takže ani po dolití nejede a musí se odvzdušnit či co)... no stalo se i to dvakrát... ale blog prima, zážitek už asi méně. Hezký den, Šári a karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Díky,Dáši. On byl taky zážitek ta cesta vlakem v pondělí,ale o tom někdy jindy.:-)

0 0
možnosti
Foto

To se mně stát nemůže, já jezdím MHD.;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Aby tě karma nedohnala;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak když máme navigační systémy s příjemným ženským hlasem, tak by neměl být problém nějaký ten hlasový syntetizátor připojit i na nádrž. Na osmince by to začalo brumlat "asi brzy najedeme na mělčinu" a s posledním decilitrem benzínu by to už vřískalo na plný pecky "ty už mě nemiluješ!" :-)R^

3 0
možnosti
Foto

;-Dto si nech patentovat.

0 0
možnosti
Foto

;-D Tak takhle to tedy bylo... Já se ti nesměji,vůbec ne! A omlouvám se, že jakožto Liberečák, který má přeci spostu času, jsem neměla ani ten čas, ani tažné ;-)

1 0
možnosti
Foto

A lituješ mě aspoň trochu?;-D

0 0
možnosti
Foto

taky jsem si vždycky říkala, že ta kontrolka mám jen takový informativní charakter a že snad nebude hned tak zle-a jak často jsem na tenhle mylný předpoklad dojela-doslovně;-Dkarma za pobavení a pěkně napsaný blogR^

1 0
možnosti
Foto

V tu chvíli mi veselo nebylo,ale pak se tomu člověk musí zasmát.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to máš dobrou predstavivost,Marku. Já bych se včera nejradši neviděla.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevěřím už;-D měj se pěkně,Horste.

0 0
možnosti
Foto

Chěl bych se m ýlit, ale obávám se, že auto si o tobě nic hezkýho nemyslelo:-) každopádně dík, že si rostlináře nejmenovala:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik