Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DMyslela jsem, že takovej expert jsem jen já.8-o;-) Po posledním výletě vlakem (zcela náhodou právě do Ostravy) mám problém se po kolejích vypravit bez dozoru.

1 0
možnosti
Foto

Tak hlavně nesmíme jet nikdy spolu vlakem;-D

1 0
možnosti
Foto

Vtipné, i když pro Vás v té situaci asi ne.. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Netykaly jsme si už?;-) Nejdřív mě omejvali,ale pak jsem se začala strašně smát. Blázen,no.:-)

1 0
možnosti
JT

J13o48s78e95f 38T11r31ö62g24l

29. 10. 2018 11:26

Vlak 1116 není v databázi. Nemá jít o EC116 z Varšavy do Prahy?

1 0
možnosti
DS

Koukám, že cestuješ podobně dobrodružně jako já...hlavně, že jsi ve zdraví doma V

1 0
možnosti
Foto

Už zas zapřažená do procesu.:-)

0 0
možnosti
Foto

J69a96n71a 63M68a87j92o13v36á

29. 10. 2018 9:13

Koukám, že se mi neuložil noční příspěvek, tak ještě jednou děkuji za nápad se sejít, 2 promile jsem ještě nikdy kolem sebe neměla :-). Zase jsem se přesvědčila, že svět je hrozně malý a někteří z nás se "přes jednoho člověka" skoro znají a že ty sociologické poučky nekecají :-).

Jo a Větvička, darebák jeden, vysvětloval tomu mému bodyguardovi, že mi nemá dovolovat psát, protože baba patří do kuchyně :-). Tak jsem si to zapsala, abych si to na něj pamatovala :-).

Díky všem.

3 0
možnosti
Foto

J48a77n30a 19M50a70j30o50v55á

29. 10. 2018 9:24

A Tobě, že jsi dojela zdráva, čímžto se zas můžeme někde vidět, protože nebudeš bloudit Sibiří...

1 0
možnosti
Foto

si myslím, že to nedopadlo ještě nejhůř, z Ostravy jezdí vlaky i do Polska.:-P:-)

1 0
možnosti
PH

Připomíná mi to historku z mládí mých rodičů, kdy si sedli do vlaku a otec pozorně sledoval hodinky, zdali se odjede na čas. Najednou vítězně řekl: "Tak, a teď by se to mělo rozjet!" A taky rozjelo. Ale ne oni, nýbrž "jejich" vlak na vedlejší koleji.

3 0
možnosti
Foto

Vzpomněl jsem si na jednoho mládence, který na jaře nebo v létě (o tom se dodnes vedou spory) 1994 suverénně nastoupil v Pardubicích do rychlíku směr Liberec (odjezd Pardubice 16:52, příjezd Liberec 20:12) a protože měl to štěstí, že seděl v mém zorném úhlu, mohl jsem pozorovat jeho rostoucí paniku, která se v každé následující stanici zvyšovala. Poté, co jsem se v Liberci spokojeně vybatolil ven z vlaku, mi onen mládenec položil otázku, kdy mu jede nějaký přípoj do Prahy. Můj cynismus tehdy nebyl na takové úrovni, abych mu s klidem britského gentlemana řekl, že o půl šesté ráno, proto jsem ho poslal k informační přepážce. Co se s ním dělo dál, už kroniky nezaznamenaly.

2 0
možnosti
Foto

To jsi mě uklinil,že existují ještě větší jelita,než jsem já;-D

0 0
možnosti
MV

uplnej Peta Svetoslapek! pobavilo, i kdyz Tobe zrejme bylo celkem ouvej

1 0
možnosti
Foto

Všechno se nakonec dá řešit,Marku. Důležité bylo,že se pak dalo včas vystoupit.

Díky za návštěvu a doufám,že se ti oslava vydařila.

0 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-DMěla jsi vydržet, bylo to fajn a cesta domů proběhla v klidu.

2 0
možnosti
Foto

Kdyby vše probíhalo v klidu,zas by nebylo o čem psát,Soni:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 14,02
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik