Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím! Jsem tu nejspíš poprvé. A bavil jsem se!!! Na poštu jsem si nyní pořídil z lenosti zákazníckou kartu.:-P;-) Posílám balíky a nerad vypisuji pruvodky:-).KarmaR^

1 0
možnosti
Foto

Taky zdravím a děkuji!

Máte recht, kdo by se s tím furt vypisoval;-D

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Pro jistotu už chodím na poštu zcela výjimečně. Ale pak si tam někdy připadám poněkud negramotně, když ani nevím, kolik stojí známka na obyčejný dopis. ;-D8-o

1 0
možnosti
Foto

19 korun.. Děkujeme, přijďte zas!;-DV

0 0
možnosti
JM

Připomnělo mi to příběh sice ne z pošty, ale dodnes si ho pamatuji, vyprávěla mi ho moje švagrová. Pracovala tenkrát v kanceláři obchodu s palivy a krátce po revoluci jim tam dali telefon se záznamníkem. Po několika dnech se ze záznamníku ozval hlas pána, který pronesl krásnou větu: " Drahá paní, já vám kašlu nějakou mašinu, já s vámi potřebuju mít styk".

2 0
možnosti
MK

Jó pošta. Nejvíce se nasměju, když lepím známku na pohled do zahraničí. za 39,- Kč. Německo , Rakousko 0,9euro.

1 0
možnosti
Foto

No jo no. A i tak je pošta 2 miliardy ve ztrátě.

0 0
možnosti
JP

No ale to je móóóc milý bložek. Ty jsi ale číslo, poštovní směrovací. A žes to na poště zabalila a poslala je někam, považuju za stylové. Už tě tam evidentně moc známkovali a rekomandovali. Hodilas to na váhu, už to bylo přes, tak čauky, zůstaňte si tu poste restante. Hodně štěstí na nové koleji, ať nevede jinam než na Smíchov a do Spokojenova.

1 0
možnosti
Foto

To je ale hezké slovíčkaření, Josefe-:-)

0 0
možnosti
Foto

J90a41n51a 22M24a66j36o92v20á

15. 5. 2019 22:53

Parádní pobavení:-). Chybí ti tam typ "kouká, aby rychle vystřelil". Tedy já.

1 0
možnosti
Foto

Ti jsou tak rychlí,že si je člověk ani nezapamatuje:-)

A jdu si přečíst Tebe.;-)

0 0
možnosti
MV

Z ty tvy titulky mám velkou radost, Šárko.

1 0
možnosti
Foto

:-)já taky,Marku.

A když nebudeš v Praze,tak se na Tebe budeme těšit za 2 týdny..víš,kde.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký, zajímavý blog

1 0
možnosti
Foto

Tak díky,Danko.

Psala jsem ho asi hodinu a půl,furt odbíhala za Tomáškem,takže to,že jsem dnes na titulce,mě hodně překvapilo.:-)

0 0
možnosti

Ále...to už jsi poště vyhrožovala mockrát!:-)))

A když je tam tak veselo!? To by ti chybělo.

1 0
možnosti
Foto

A do třetice to fakt udělala.

Jako DPČ budu mít méně hodin,bez buzerace s produkty a více času na rodinu.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,52
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik