Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máme to za sebou.:-)

A Tomášek řádí, jak kdyby se žádná narkoza a operace nekonala.;-D

3 0
možnosti
Foto

Přeji hodně štěstí, které bude prakticky hraničit se zázrakem. A hned jak uděláte z Motola kůlničku na dříví, čekáme vás na cimbuří. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Fajn a já dovezu šťávu.;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, máš můj hlubokosklonVR^

1 0
možnosti
DP

Takže existuje autista hypochondr? A co autista masochista? Ten by si toho pindíka ještě užil...;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, existuje. Jedná maminka takového má, nejraději by u doktorů trávil celé dny a fonendoskop je ta nejlepší hračka :-)

Nicméně má snížený práh bolesti, když zakopne a upadne, přijde, nastaví nohu-mámo, pofoukej a zas odběhne. Má prostě pocit, že doktory vůbec nepotřebuje ;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jupíííí, juchajdááá, blahopřeji k titulce!!! R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, už jsem tam od včerejška, ale díky.;-D

0 0
možnosti
BK

R^R^, Šárko, ve družině jsem měla chlapečka se stejnou diagnosou jako Izák - tedy Asperger a Tourett a měl tu neošetřitelnost - jako váš Tomášek. A taky mi maminka popisovala, jak jdou k zubaři pod narkózu. Tohle Izák nemá - ten má naopak klid na duši, když vidí bílé pláště, je i hypochondrický - a tak se ošetřovat nechává rád a když je úzkostný, tak si dokonce nechává volat sanitku od lidí na ulici, protože jeho stavy v úzkosti- při panické atace, vypadají jako náhlý infarkt. Takže bych někdy ocenila, kdyby měl k lékařům odstup a nevítal tolik jejich přítomnost.

To, co Tomáškovi udělala ta doktorka - tak to je síla. Také mi to už spousta maminek vyprávěla - co jejich kluky potkalo v souvislosti s jejich "záležitostmi". V dnešní době je to fakt síla - že jsou schopni k tomu přistupovat takhle radikálně - až necitelně a drsně.

Díky za pěkný článek a držím palce. PS. Jinak - v Motole psychiatrie je. Malé oddělení umístěné mimo hlavní budovu;-).

1 0
možnosti
Foto

Já vím, Beato ;-) jednou jsme řešili týdenní hospitalizaci, okolo jeho 4 let byla velká krize a už jsem si s ním nevěděla rady.

Doktorka je to zkušená, za dost jí vděčím, tohle ale nevychytala.

0 0
možnosti

Paní Šárko jste vlastně statečná žena, když toto všechno zvládáte. Přeji vám hodně zdraví a sil ve vašem životě. Zasloužíte si obdiv.

3 0
možnosti
Foto

Ale ne. Jsem jako každá máma, taky mám své dny, kdy bych ho vystřelila na Mars a ještě dál. Umí být i strašně hodnej a teď začal něco žvatlat, je to až legrační.:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, Ty báječná maminko, držím všechny palce a budu na vás celý den myslet!!! Obrovsky oceňuji, jak o tom všem umíš s nadsázkou krásně psát. Je to velmi závažné téma a Ty mě přitom vždycky pobavíš až do smíchu. To je velký dar, fakt!!!R^V

Šári, existuje knížka, která se jmenuje "Nebij mě, můj milovaný synu", její autorkou je paní Hrabáková. Možná jste Ti o tom už psala, ale nejsem si jistá. To je o tématu hodně na vážno a autorka je čtenářkou naší knihovny. A já Ti poctivě navrhuji, zvaž, jestli bys nechtěla vydat Tebou krásně napsané příhody knižně? Věřím, že o knihu by byl zájem nejen mezi rodiči, kteří mají doma své milované Tomášky.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, jsi skvělá a já Ti moc přeji, aby se Ti už noha konečně spravila a mohla jsi zas "skákat přes kaluže" ;-DV

O té knížce jsem slyšela, ale ještě nečetla. Četla jsem jen od Jany Makovcové Maminko, nezpívej. Ta má syny s hendikepy dva.

Vydat knižně.. Nevím, Zdeni. Jsou to takové písánky, nemyslím si, že jsem už na úrovni vydat něco knižně.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zvládněte to, držím palce!R^R^

1 0
možnosti
PS

Je to fakt "radost". Myslím že je to pro rodiče nesmyslně promarněný vlastní život. Ale co dělat? Spartánský přístup je dnes nemyslitelný. V kontextu přemnoženého lidstva ohrožující už samotnou existenci života na Zemi jsou pak ale jednotlivé lidské osudy o to víc absurdní.

0 10
možnosti
Foto

8-o8-oRv nemám slov.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS