Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U vás, máte jasno. Znáš tu píseň "Jak se pasou krávy?"

My budeme mít a už i máme, doma miliardu brouku, motýlů a pavouků. Už mne kvůli ní (podej mi to) kousl fakt velký tesařík. Ji velký krizak kousl do dlaně a pak se pichla o housenka, o které jsem se později dočetla, že je jedovatá!

1 0
možnosti
Foto

Myslíš Hlídač krav od Nohavici? Tu mu pouštíme;-D

0 0
možnosti
Foto

Hlavně když bude spokojený.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Nic jiného si nepřeji:-) dík za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

Já Tomáška naprosto chápu. A tebe chválím za hezký psaníR^

2 0
možnosti
Foto

Budeš mu muset pořídit jen bezpečná zvířata... Do společné ohrady.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-Dvšechna naše zvířata budou bezpečná. Tedy.. snad;-D

1 0
možnosti

P15e88t29r 88L71a18n92g18e41r

22. 10. 2019 17:25

Úžasně optimistický blog Šárko. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Že jo! Jsem strašně ráda, když ho něco zaujme. A není to jen počítač, nebo mobil.

0 0
možnosti

Pasacek koz! Tak bych bral taky!!!!

4 0
možnosti
Foto

Bezva práce na čerstvém vzduchu, Marku.

0 0
možnosti
Foto

No, však asi jo.

Teda jako pasáček by mohl fungovat.

Nakonec, když se podíváte do literatury třeba z doby obrození, tak tam najdete - jen tak mimochodem - takové podivné postavy, které na statku dělají různé pomocné práce a z popisu chování vyjde náznak, že by to mohla být nějaká porucha autistického spektra.

2 0
možnosti
Foto

Jj, když ho to bude bavit, tak bude šťastnej.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)

A ty bonbóny jsme u Tebe nechali;-D

1 0
možnosti

No, možná ty husy byly nebezpečnější. Pěkně štípou:-))))

Myslím, že ta ostatní zvířata vycítí z Tomáška jeho pozitivní vztah k nim.

(Sleduji, jak mě kopíruje v chování Eda. A ten předchozí Ari...to bylo totéž).

Jen by to možná chtělo si někde zkusit, jaká je takový statek, byť malý, řehole:-)

2 0
možnosti
Foto

Já si to umím představit:-) Statek měl strejda kdysi. Žádná dovolená u moře, ale to mě netrápí. Stejně mě to tam dlouho nebavilo.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS