Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, cizí neštěstí vždy rozesměje;-D

0 0
možnosti
PL

P27e18t70r 33L30a88n42g39e18r

19. 11. 2019 16:55

V tu ránu ovšem plný pytel s odpadky přestane být kámoš a stane se z něj debil, protože mi rupne v ruce a veškerý obsah se vyvrhne, jako já,když jsem to v mládí občas přehnala s alkoholem

Zdroj: https://sarkamedkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=736047

....

;-D;-D;-D

To mě dostaloR^

.

Karma za celý popelnicový blog.R^

1 0
možnosti
Foto

Občas se mi něco vtipného povede.:-)

Dík.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, já jsem se sem musel ještě jednou vrátit.Stalo se mi při rautu v divadle, kde nebylo žádných unikových cest zadem, že mi prdnul pytel s odpadky uprostřed večerních rób dam a pečlivě upravených pánů.Ještě k tomu na koberci.Já katolík se modli, aby se otevřela v podlaze díra do pekla, že tam skočím.... Od té doby rauty bez zázemí neberu ;-D

1 0
možnosti
Foto

To muselo být peklo, cítila bych se stejně.;-D

0 0
možnosti
Foto

Nazdar sestro v neštěstí. Mně se to stalo několikrát. Důvodem nejsou vadné pytle, ale spořivost mé ženy, která pěchuje a pěchuje, až je pytel prakticky bez vzduchu. Je to sice zdánlivě ekologické, ale když nesu pytel a prorve se mi v polovině cesty, začnu uvažovat a/ jestli je ekologie až tak zásadní, b/ vhodný způsob rozvodu, c / o rafinované vraždě za použití plastového pytle.

Tobě karma. R^

1 0
možnosti
Foto

Milý bratře, mně se to stalo podruhé a vždycky byl na vině sáček.:-) poprvé se mi roztrhl už při vyndavani z koše.

Za karmu dík, doufám, že narozeniny jsi oslavil jaksepatří.:-)

1 0
možnosti
Foto

Takhle jsem si to jednou vysypala doma na koberec a přišla pak pozdě do práce. Pytel byl dole blbě svařený. Ač si vcelku myslím, že šlo o blbou roličku či várku, víckrát jsem stejné nekoupila. Takové fajn bývaly, zavazovací...

2 0
možnosti
Foto

Mně přijde, že kvalita i u dřív kvalitního zboží jde dolů. Tlačí na ceny dolů a odnáší to kvalita.:-(

1 0
možnosti
Foto

J86i52ř20í 11K92a60r69b38a55n

18. 11. 2019 20:28

Zelené pytle také občas používám a zásada číslo jedna - nepřeplňovat! Stačí tak do dvou třetin a už šup šup s pytlem do kontejneru. Tím se ovšem ruší jejich jediná výhoda, že jsou levnější. Možná by se dalo za výhodu považovat i to, že člověk se s nima více naběhá a tím udělá něco pro své zdraví. Možná že za tímto účelem je vyrábí :-)

1 0
možnosti
Foto

Zelený už mi nesmí přes práh.:-);-D

0 0
možnosti
Foto

R^Pobavila jsi mě dokonale. Ale upřímně jsem Ti takovou situaci nezáviděla. To naštve, slušně řečeno, každého. ;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

Sakra, sice nezávidím, ale znáš to.... cizí neštěstí rozesmálo :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsme prostě smějící se bestie.;-D

1 0
možnosti
Foto

kdo šetří má prý za několik:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdo šetří, sbírá pak odpadky:-)

0 0
možnosti

Šárko, bezbarvé transparentní pytle jsou sice dost dražší, ale zato většinou nezklamou. Barevné odpadní pytle jsou obvykle vyrobeny z regenerátu (už použitého PE s negarantovanými vlastnostmi; jde o cenu) a proto mají dost proměnlivou tloušťku fölie a obsahují spoustu vměstků (což právě barvy, zejména černá, zarývají), které v pevnosti materiálu pochopitelně nadělají velikou paseku ;-(. A je celkem jedno, jestli jsou z Číny nebo z Německa.

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu.:-) Teď už to vím taky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik