Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^:-) Ještě jste zapomněla, že nejlepší průpravou pro účast v tomto pořadu je být veganem, popřípadě mít žaludeční vředy, nebo spoustu alergií na různé druhy potravin.

1 0
možnosti
Foto

To také.:-) díky za připomínku.

0 0
možnosti
Foto

Jsem dosti "netelevizní" člověk. Jednou za čas se mi nechce nic dělat, tak přemýšlím, co si pustit. Děkuji za varování, už vím, co si nepustit. Párkrát jsem viděla ukázky, musím Ti v podstatě dát za pravdu. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak už vím, co Ti pustit, až mě někdy naštveš. Krutý trest, viď;-D

0 0
možnosti
HP

H31o75r16s30k68ý 70P20e38t11r

30. 4. 2020 14:41

Každý zboží má svýho kupce, a to čemu se posmíváte vy, se zase někomu jinému líbí a baví ho to. Tahle potutelná povýšenost je hrozná vlastnost.

0 1
možnosti
Foto

Vždyť je to směšné, co někteří jsou schopni udělat pro výhru.

Když je koncept pořadu tak nastaven.

Až nebude možné dělat si z podobných pořadů legraci, tak to s námi bude hodně zlé.

Hezký den.

2 0
možnosti
PL

Takové štěstí mě zatím nepotkalo, abych tento pořad viděl.

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že bez Prostřeno se dá v klidu žít.:-)

1 0
možnosti
JP

Zoufalá doba vyvolává zoufalé činy, Šárko. Výměna zoufalých jídel v Pozřeno, výměna zoufalých manželek, výměna zakázané ulice za Ulici, záměna dnes nedoporučované ordinace za Ordinaci a moudrého kódu za Modrý kód. Slunečná rozjasní depresivní zataženo na Modravu (Policii). Tyto pořady bohužel neznám, stejně jako jediná Snídaně s Novou, kterou jsem kdy viděl za celou mnohaletou existenci, byla ta, v níž jsem sám účinkoval jako host. A nyní sleduji Kriminálku Plzeň, kde jsem v jednom díle hrál mrtvolu, kterou tahají odulou a nafouknutou z řeky (ta řeka měla v předjaří, kdy se točilo, asi 3 stupně). Maskérky mi nafoukly jen obličej, jinak jsem byl nafouklý dost. Mrtvoly se mi jinak hrají dobře, tady jsem se však musel soustředit na jediné: Nedrkotat! Ale co já tady kritizuju, když si k žehlení pouštím občas německé romantické filmy, že...

2 0
možnosti
Foto

Josefe, ve kterém díle té Plzně jsi? Já nafouknutou mrtvolu zřejmě propásla.:-)

Hele, tak doufám, že se v téhle zoufalé době zase sejdeme někde na pivu. Až nám otevřou hospody.;-)

0 0
možnosti
DS

Já jednou mně se líbil jediný týden, a to byl ten s našimi krajany, žijícími v Austráli.i. Jednak byli skvělí, jednak mi jedna z nic připomínala mojí tetu a třeťak to tam bylo bez té zášti a hnusu, co popisuješ. Ale popsala jsi to trefně

1 0
možnosti
Foto

Ten jsem asi viděla také. Dělal se tam dort Pavlova,že?

Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Smůla. Tenhle pořad jsem nikdy v životě neviděla, zdá se, že o hodně přicházím. ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Tak na to rozhodně nemám! ;-D

Určitě teda nemám na přípravu perníku domácí med, ba dokonce ani vypůjčený od paní domácí. Takže bych totálně pohořel, což je horší tragedie, než smažit na olivovém oleji odrostlejší akvarijní rybičky z domácích zdrojů ;-D

2 0
možnosti
Foto

Kdybys je vydával za mláďata pstruhů, tak by Ti to určitě sežrali i s navijákem.;-D

1 0
možnosti

S Prostřeno je to jako s bulvárem. Nikdo to nesleduje, nikdo to nečte a nikdo neumí vysvětlit, proč se to dostává do top žebříčků sledovanosti a čtenosti :-P

6 0
možnosti
Foto

To je pravda. I když já nejsem z těch, co tvrdí, že by na to nikdy nekoukali a bulvár nikdy nečetli. Se k tomu klidně přiznám.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik