Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šári, krásné V

Jako malá jsem jezdila s babičkou a dědou na výlety jedině vlakem a milovala jsem to. Potom, jako -náctiletá na tramp a Doksy a posázavský pacifik... to je moje srdcovka. Dnes už jen málokdy, ale počítám s tím, za chvíli důchod a vyrážím! Přidáš se, že jo? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj! Co furt děláš, že nejsi ani na Fcb? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, Jitule, dík za nákuk.:-)

0 0
možnosti
MV

jo, vzpominky...to je materialek!

2 0
možnosti
Foto

Nevyčerpatelná studnice, Marku.:-)

!!

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem miloval cestování vlakem, teď se to smrsklo na to, že občas jedu trasu Praha - Svitavy (přestup) - Polička a zpět. Ovšem trasa mého dětství Bystřice pod Hostýnem - Loukov - Osíško - Rajnochovice - Kunovice-Loučka (2 hrady u stanice!!!) - Police u Valašského Meziříčí - Branky na Moravě - Valašské Meziříčí - Krhová - Hrachovec - Zašová - Střítež nad Bečvou (čekání, až pan mašinfíra zavolá z takové jako budky, jestli má volnou trať) - Zubří - Rožnov pod Radhoštěm, konečná, konec koleje; to je v mojí paměti pořád z dob, kdy v skoro každé zastávce byl výpravčí a prodavačka jízdenek. Dnes jsou až na Bystřici, ValMez a Rožnov všechno zastávky na znamení a v mnoha z nich zmizely i staniční budovy. O tom když tak až někdy jindy (to je tradiční douška pro Majku Šípkovou, kdyby zapomněla, kde moje texty hledat a zabloudila náhodou sem).

1 0
možnosti
Foto

Také jsem se divila, kolik zastávek je jen na znamení, nebo úplně zrušených, když jsem po velmi dlouhé době jela že Žatce do Chomutova.

Jinak nejvíc jsem najezdila: Ústí-Žatec, Žatec - Cheb a Žatec - Mladotice - Plzeň.

Bych asi zastávky vyjmenovala i o půlnoci.;-D

1 0
možnosti
JP

Vlaky byly můj živel!

2 0
možnosti
Foto

A to mně je jedno, v čem sedím.;-D Nebaví mě to. Ty starý lístky jsem už dlouho neviděla...

2 0
možnosti
Foto

Já už jen na fotkách, co mi poslal Zdeněk.:-)

Autobus snesu jen z Liberce do Prahy. Hodina se dá. Když není zácpa.

1 0
možnosti
Foto

Jsem si teď všimla, že to poslední je místenka, ne jízdenka.;-D

2 0
možnosti
Foto

Na jízdu vlakem taky nedám dopustit, i když nemám tak dobrodružné zážitky z dětství jako ty. ;-D Příští týden si užiju cestu vlakem do sytosti - jedu až do Žiliny. Snad vše proběhne hladce.;-)

R^:-):-)

5 0
možnosti
Foto

No a v srpnu bys mohla se mnou tím pacifikem, co říkáš.;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní Šárko, pěkná vzpomínka. R^ Též dávám celý život přednost vlaku před autobusem. Poprvé jsem se svezl ve 3 měsících. Táta byl železničář a kamarádi se mi kvůli tomu smáli, protože na dráze jezdil s autem.:-P Jinak už pomalu mizí i ty papírové jízdenky, díky In Kartám a kódům v mobilu.

3 0
možnosti
Foto

Tu paní příště klidně vynechte.:-)

Dik za návštěvu. Kamarádky rodiče byli ajzboňáci a já jí vždycky záviděla, že má dráhu zdarma.;-D

2 0
možnosti

Pěkný blog. Zkuste se pokochat webem zastavkopedie. Já se k němu dostal náhodou. Je tam toho hodně. Fotky všech nádraží a taky jízdenek. Popisy cest. Chce to čas a postupně prohlížet. Myslím že se Vám taky bude líbit. Tak snad se nepletu.

2 0
možnosti
Foto

Podívám se, dík za tip.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,75
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik