Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Navzdory varování jsem vygúglil "Dělám stojky" a je to fakt síla. Já, ač mi jinak vcelku skupina Lucie nevadí, od ní hluboce nesnáším Ameriku (Nandej mi do hlavy tvý brouky...), zejména pak ten stupidní refrén "pá pá pá pá pá". To když slyším, tak cítím, jak mi na těle raší pupínky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Přijde mi, že prostě nevymysleli do refrénu nějaký ucházející text, tak to takhle zazdili.;-D

Také Ameriku nemusím.

Zpravidla rádia dokáží znechutit kteroukoliv píseň, když jí hrají 30x denně a všude.

0 0
možnosti
Foto

Tak Ti děkuji moc pěkně ;-)

Seňorita se mi sice docela líbí, ale, že bych jí musela mít týden v hlavě, to tedy ne ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nemáš zač.;-D

Došlo Ti přání k svátku?

1 0
možnosti
Foto

Před pár lety (když mi zrovna chvíli fungovalo rádio v autě) mi takhle nalezla do hlavy "Jenny from the block". V dobách největší slávy jsem ji nesnášela snad ještě víc, než předtím Lunetic. Padadadm, když vykouknu z vokna ven, vidím exkrement a matikářku. Případně když vypadnu z vokna ven, narazim hlavou na kamen.;-D

A když jsem jezdila do Vysočan, hráli tam na jediné ve sklepě naladitelné stanici 50x denně děs, ze kterého si pamatuju jen "unforgettable". Což fakt je.:-P

1 0
možnosti
Foto

Jenny byla náhodou dobrá, akorat jsem jí záviděla toho Bena Afflecka.;-D

1 0
možnosti
Foto

J89o89s85e28f 79B63á13r52t49a

30. 7. 2020 21:20

První co udělám, když partnerka vyjde z domu je, že vypnu rádio. Má rád hudbu, kdy se na kytary hraje a ne do nich mlátí nebo opakují 3 akordy. (Clapton, Mayall, Page, Hendrix, May......). Určitému druhu hudby říkám přesívání štěrku.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem milovník více a kolikrát často úplně odlišných stylů.

Miluju Queen, ale líbí se mi i český novodobý rap, líbí se mi Monkey Business, nebo Jasná Páka.. Fakt mám tak širokej záběr, že kdo poslouchá můj výběr v aut, kroutí hlavou nad tou směsicí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vláďu Štancla.... pomooooooc :D:-)

1 0
možnosti
Foto

No, Filipe, Ty si nežiješ svůj diskopříběh? ;-D

1 0
možnosti
MK

Pro mě je nejhorší odrhovačka Venku je na nule od Chinaski. Jinak v autě si nejraději pouštím Country rádio, ale to musím jet sama.;-)

1 0
možnosti
Foto

Chinaski poslední 3 roky nemám ráda. Přitom jsem je dřív měla ráda.

1 0
možnosti
Foto

Sama si nevybavuji žádnou, kterou bych vyloženě nesnášela, ale manžel dodnes trpí, jakmile zaslechne "Voyage, voyage" od Desireless. Na vojně ji měli každý den při ranní rozcvičce.

1 0
možnosti
JS

V poslední době co mě zvedalo a okamžitě jsem přepínala - vypínala bylo „rouškuuu, dej si rouškuuuu..“ to byla alergie hned druhý den po návratu z ráje ;-D

3 0
možnosti
Foto

Roušku nesnáším taky. Vůbec skupinu Mirai bych zrušila.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Šárko, já nesnáším RAP, to pro mě ani není hudba. Ale nakonec buď ráda, že si synátor neoblíbil Radiožurnál. Tam by Tě strašili těmi nejhoršími zprávami a scénáři 48 krát za den - jako kolovrátek:-/

2 0
možnosti
Foto

Byly doby, kdy celé dny u nás šla ČT 24,Honzo.:-)

Zlaté Óčko.;-D

Manžel rap - to kecání do hudby- také nemá rád.

1 0
možnosti
JP

Seňorito, mučačito

Napiš si to, má čikito

Jednou ti to bude líto, žes nebyla má.

Jednou jsem na dětském tanečním táboře čtrnáct dní neslyšel nic než Sweet harmony od The Beloved. Od budíčku po večerku štěpný text:

Let's come together

Right now

Oh yeah

In sweet harmony

- Opakované v písni zhruba čtyřicetkrát. Původně dost pohodová “harmony” se změnila postupně v “disharmony” až “hateharmony. Melodii jsem dostal z hlavy asi po dvou letech s pomocí ocelových klínů a páru koní. Jen kvůli tobě, Šárko, jsem si ji po letech pustil... a už to mozkové kamali jedu zas! Tak díky;-(

4 0
možnosti
Foto

Tak tuhle píseň jsem taky nesnášela. Díky, žes mi ji připomněl, teď jí z hlavy nedostanu.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,51
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik