Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, to nemá chybu! Sotva jsem dorekonstruovala, teď dokončím zařizování, příští tejden si přivezu malýho Finna (kocourka) a pak šup! Vrhnu se na hledání předků!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko a oni tě pustí k nám do Liberce? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mě snad začne mrzet, že na využívání volného času získaného v rámci pandemie nemám čas. Takhle se nedopátrám svých pralidí.;-D

1 0
možnosti
ZH

:-) A co třeba začít si vařit pivo? Nebylo by to lepší?

1 0
možnosti
Foto

Nejsme pivaři. Děláme v létě šťávy a marmelády.:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, to je skvělé. Gratuluju k pribuzenstvu.

Já bych moc ráda (pro začátek) věděla, kdo jsou (byli) moji dědové. Ten jeden, odněkud z města, vysoký (prý, můj táta byl prcek, tak nevím), zmizel dřív, než můj táta svlékl plynky a druhým by měl být kdosi, kdo udržoval vztah s mojí babičkou (vdanou) až do její smrti. Asi nikdy nebudu hledat, protože bych došla akorát tak k šípku :)))

Život je tam pestrý a proto se nikdy nedozvím, jak to u nás přesně bylo :-/ Možná je to tak lepší ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohu, musela by ses odpíchnout od informace, kdy a kde se narodili. Pak už se to dá.:-)

Treba bylo hodně zajímavé, že jedna pra... babička měla potomka až v 28 letech. Tenkrát docela nevídané. Většinou se snažili rodiče udat dcery se završením dospělosti, někdy i dříve.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Ničemu v životě jsem tolik nepropadla a vůbec nevadilo, že ani nešlo o mou rodinu. Je to objevování zapomenutého příběhu... nekonečný prostor pro fantazii. :-)

2 0
možnosti
Foto

Ano. Ty informace jsou vlastně jen zajímavé, ale žádné výhody z toho neplynou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Pěkný koníček.;-) Můj dědeček taky kdysi sestavoval rodokmen, ale místo po matrikách pátral na farních úřadech. Většina lidí přece byla v 19. nebo 18. století někde pokřtěná. Držím ti palce, ať se daří.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak oni všechny matriky vlastně zapisovali faráři. A někteří škrábali jak kocouři, tak jsem půl dne strávila luštěním.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to máš zábavu na celý život, Šári:-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že ne. Ono se zas najde něco jiného.;-D

1 0
možnosti
MV

To mi povídej, jak se na tomhle dát ulitnout. Josef v tom frčí už 3. rok a několik hřbitovů a domů jsme už objeli. Pěkny další pátrání přeju, Šárko

2 0
možnosti
Foto

Jo, je to jako droga.

Preju vám s Josefem pěkné sluneční dny, koncem týdne má zas sněžit.

0 0
možnosti
JP

Zdravím tě, Šárko. V naší rodině se ujal pátrání po předcích nejstarší bratr. Dostal se v jihočeské větvi až k prapředkovi Loudovi do doby pobělohorské. Před Bílou Horu (až po ní se začaly vést záznamy na farách) se dostanou jen lidé šlechtického původu. Z polské šlechtické větve mé babičky Osadowny de Verendy se dostal až do královského rodu Čajkovských. Kdyby u severních sousedů nezavedli republiku, mohl jsem být dneska při troše štěstí polským králem. Jenže babička v šestnácti utekla do Čech za dědečkem z rodiny jihočeských sedláků a tak jsem zámek v Polsku nezdědil:-( Ale za tu čtvrtinu modré krve jsem vděčný, s plebsem z podhradí si nemám co říct. ;-D

Skoro se bojím zeptat, co rodiče?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za optání, zdrávi, ale bez modré krve.;-D

Toho zámku by mi bylo líto,Pepo.

0 0
možnosti
VN
  • Počet článků 137
  • Celková karma 19,46
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik