Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Večer, do pulitru z vodou v pokojové teplotě 1 rozpůlený stroužek česneku.

Druhý den 1-2hod před jídlem vypít polovinu a zbytek po jídle asi 1 hod před spaním. Připravit to samé na příští den. 2-3 týdny nastartujete takový imuní systém ,že se vám vyhne jakákoliv rýma. I covid.

Já jsem ochoten se vsadit že pobudu s nejtěžími případy kovidu pár dní v nemocnici bez ochraných prostředků a odejdu zdáv. Nejsem očkován a je mi 77 let.

O 100 tisíc. Kč. !!

0 0
možnosti
Foto

M68i58l22a34n 98V55í64t

28. 10. 2021 11:21

:-PNaděláš! Já měl v pátek 38,5 - peřinu jsem nepotřeboval, bo mi bylo celkem dost teplo; nic nejedl, bo sem doma nic neměl - ani chuť. Nikam to nepsal, bo mi bylo všechno jedno - jednodenní reakce na 2. očkování. Tak chutě vyskoč z postele a zvesela vař, per, uklízej - dyť je to jen rýma. Vím, co to je za prevíta, taky jsem ji jednou měl :-P

2 0
možnosti
Foto

Tobě asi jednu naperu a bude.;-D

0 0
možnosti
Foto

Podceňovat rýmu se nevyplácí. Švagr se jednou pod vlivem rýmy opřel hlavou o futra a pak kýchl.

Nedopadlo to tenkrát dobře.

1 0
možnosti
Foto

Boule jak zeměkoule?

A víš, jaký to je, když si kýchneš při řízení auta?;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, přeji Tobě i kapesníkům účinné zápolení s rýmou!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Rýma už se stěhuje níže. Mluvím jak úchylný pan domácí z filmu Bony a klid.;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásně jsi to popsala. Až to přijde vzpomenu si na tvůj blog. Brzké uzdravení přejiR^

1 0
možnosti
Foto

Hodně zdraví, Dani, ať se ti vyhýbá nejen rýma, ale i to čínské svinstvo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle jsem měla minulý týden taky, a přidala se k tomu střevní chřipka...Ary to dotáhla ze školky a kromě Pepiho jsme si "to dávali" úplně všichni;-D

Paradoxní je, že po ty dva inkriminované dny jsem jako mávnutím kouzelného proutku rýmu neměla...pak se ale vrátila...mrcha.

Naštěstí mívám rýmy takové, že normálně dýchám i cítím...ale nechci to zlehčovat, když tak trpíš;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Neboj, 12.listopadu už budu ok.;-D

U nás ji měl první muž, teď já a Tomášek se zatím drží.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dic si z toho dedělej, to bude dobrý, hlabně dodržuj pitnej režib. Prsk...;-D

2 0
možnosti
Foto

dávej si na ni pozor, vím co umí:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty máš rýmu, jo?;-D

1 0
možnosti
Foto

Jako prase.:-)

Kočka také.

1 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,35
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik